GYAKORI KÉRDÉSEK

SIM-kártyámon nem érhető el a mobilszolgáltatás, mit tehetek?

A szolgáltatás szüneteltetése a hívószám szüneteltetését jelenti, amely időszak alatt a SIM-kártyán nem tudsz hívásokat indítani és fogadni. A segélykérő hívószámokat a szüneteltetés esetén is díjmentesen elérheted.

Egyéni kérésre történő szüneteltetés:

Az előfizetés ideiglenes szüneteltetésére legfeljebb 6 hónapos időszakra van lehetőséged.
Az előfizető kérésére, a határozott idejű szerződéssel rendelkező havi díjas hívószámok is szüneteltethetőek - a kötbér kifizetési kötelezettsége nélkül - legfeljebb 6 hónapig, vagy több alkalommal összesen maximum 184 napig. Ebben az esetben a hűségidő a szüneteltetés időtartamával meghosszabbodik.

A SIM-kártya visszakapcsolását egyszerűen kérheted:

  • e-mailben, a Ügyintézés/Szolgáltatásmódosítás kategóriát kiválasztva az előfizető aláírását tartalmazó szkennelt igény csatolásával,
  • a 1414-es telefonos ügyfélszolgálatunkon, telefonszám, és az 5 jegyű szerződés szintű jelszó ellenében.

Az előfizető kérésére történő szüneteltetési díjat (mely függ a választott díjcsomagodtól), a mindenkor érvényes havi díjas díjszabás tartalmazza. A visszakapcsolás ebben az esetben díjmentes.


Tartozás miatti korlátozás, felfüggesztés:

Amennyiben számlatartozás miatt van korlátozva a hívószámod, a visszakapcsolás feltétele, hogy ne legyen lejárt határidejű számlád, vagyis a hátralékod be kell fizetned. Ehhez válaszd a leggyorsabb befizetési módot: bankkártyás fizetéskor maximum 1 napon belül megjelenik az egyenlegeden a befizetett összeg.

Amennyiben az elmaradás rendezésére a felhívás, illetve SMS ellenére sem került sor és a kimenő hívásaidat tiltottuk, a korlátozás feloldása akkor lehetséges, ha igazoltad a tartozás összegére vonatkozó befizetés tényét vagy már le is könyveltük azt. A visszakapcsolás az igazolás, vagy könyvelés után legkésőbb 72 órán belül fog teljesülni, és szolgáltatásaid ismét elérhetőek lesznek.

Ha továbbra sem fizetted be a tartozást, és már a bejövő és kimenő hívásaidat is korlátoztuk, a szolgáltatás visszaállítását akkor tudjuk biztosítani, ha az elmaradás, továbbá a fennmaradt egyenleg (beleértve a még le nem járt határidejű havi számlát is) kiegyenlítésének tényét is igazoltad vagy már le is könyveltük azokat.
A visszakapcsolást külön, egyénileg szükséges igényelned, elfogadva annak díját is.


Lejárt tartozás esetén szöveges üzenetet küldünk, valamint elindul a behajtási folyamat.
Az SMS-Központ az adott ügyfélazonosítóhoz tartozó vezérszám(ok)ra, vezérszám beállítás hiányában az összes SIM-kártyára küld automatikus szöveges értesítést a tartozás tényéről. Mobilinternet előfizetés esetén felugró üzenetben tájékoztatunk. Az SMS értesítés mellett az előfizetés változatlanul aktív státuszban marad, az értesítésben megadott határidőig. A korlátozás előtt 3 nappal az érintett előfizetés(ek)et még egy SMS-ben értesítjük a fennálló tartozásról.

A folyamat megsürgetése, illetve további tájékozódás érdekében javasoljuk, hívd ügyfélszolgálatunkat a 1414-es számon!

A tartozás beérkezése és rögzítése után egyénileg kell kérned a visszakapcsolást, melynek díja:

  • kimenő és roaming forgalom korlátozása esetén bruttó 4 600 Ft/alkalom/előfizetés
  • kimenő, roaming és bejövő hívásirányok szüneteltetése esetén bruttó 7 200 Ft/SIM-kártya/alkalom, melyet a soron következő havi számlában terhelünk.

A visszakapcsolás, illetve korlátozás esetén az egyirányúsítás feloldásának költségéről díjszabásunkban olvashatsz.


Felhívjuk figyelmedet, hogy amennyiben egy naptári évben egybefüggően vagy több alkalommal 45 napig vagy annál hosszabb ideig szüneteltetve van az előfizetésed, automatikusan elveszted a Kapcsolat programban arany, illetve platina kedvezményjogosultsági szintedet.

A szüneteltetéssel bizonyos szolgáltatás beállítások (pl. hangposta, tiltások, átirányítások) visszaállnak eredeti állapotukra, ezeket a visszakapcsoláskor célszerű ellenőrizned.

A legalább 6 hónapja, ügyfeleink kérésére szüneteltetett hívószámokat Társaságunk ismételten kiadhatja.

Amennyiben SIM-kártyádat egyéb okból nem tudod használni, kérjük, hogy további egyeztetés céljából fordulj hozzánk e-mailben, az előfizető saját kezű aláírását tartalmazó szkennelt vagy lefotózott igény csatolásával.

Utoljára frissítve: 2019. július 9.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!