2021. november 13. (szombat) 22 órától várhatóan november 14. (vasárnap) 8 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető. Köszönjük türelmedet!
2021. november 13. (szombat) 22 órától várhatóan november 14. (vasárnap) 8 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető. Köszönjük türelmedet!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi lehet az oka, hogy nem tudok internetezni, pedig van aktív mobilinternet szolgáltatás az előfizetésemen?

Mobilinternet használata esetén figyelembe kell venni az alábbi tényezőket, melyek befolyásolhatják az igénybevételt.

  • Az adott területen meglévő lefedettségi viszonyok (földrajzi-domborzati, épületek anyaga, speciális árnyékoló tényezők) jelentősen befolyásolják az internet sebességét, a jel erősségét.
  • Ellenőrizd az általad vásárolt, vagy a nálad lévő eszköz beállításait. Ha USB modemet használsz, próbáld ki azt a számítógép másik portjában vagy lehetőség szerint egy másik számítógépben. A hozzáférési pontok (Név, APN, Proxy, stb.) aktív internet kapcsolat nélkül is szerkeszthetőek.
  • Váltottál-e másik csomagra, vagy lemondtál-e kiegészítő mobilinternet opciót? Fontos, hogy az új/meglévő díjcsomag mellett is legyen aktív mobilinternet szolgáltatásod. Amennyiben meglévő díjcsomagod nem tartalmaz internet szolgáltatást, javasoljuk, hogy rendelj a havi díjas vagy a Domino előfizetőinknek kínált mobilinternet díjcsomagok közül
  • Ha a fordulónapod előtt elfogyott az új havi díjas mobilinternet díjcsomagodban foglalt adatmennyiséged, akkor a mobilinternetet leállítjuk. A további internetezéshez javasoljuk, hogy rendelj eseti net opciót, melyet a következő fordulónapig használhatsz fel.

Számos, általunk forgalmazott készülék beállításaival kapcsolatban ide kattintva (az adott készülék kiválasztása után) találsz segítséget, készülékbeállítás oldalunkon.

A 4G mobilinternetről, és az ehhez szükséges feltételekről itt olvashatsz bővebben.

Amennyiben az internet használattal, vagy lefedettséggel kapcsolatosan konkrét kérdésed vagy észrevételed merül fel, javasoljuk, jelezed nekünk e-mailben. Lefedettségi kérdések megválaszolásához szükségünk van a pontos címre (település, utca/út, házszám), a mobil telefonszámodra, illetve - ha ettől különbözik - az elérhetőségi telefonszámra.

Utoljára frissítve: 2021. november 9.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!