GYAKORI KÉRDÉSEK

Milyen adatok szükségesek a csoportos beszedési megbízás megadásához?

A Csoportos beszedési megbízást többféle úton igényelheted.

Az új fizetési módot akkor tudjuk a leggyorsabban beállítani, ha a megbízást közvetlenül számlavezető bankodnál kezdeményezed (a legtöbb esetben akár netbankon keresztül is).


Otthoni szolgáltatások esetén:

Ide kattintva töltheted le a megbízást: Felhatalmazás csoportos beszedési megbízás teljesítésére, a felhatalmazás módosítása, megszüntetése
A "Szerződő fél azonosítója a kedvezményezettnél" részhez a 9 jegyű folyószámlaszámot kell megadnod, melyet a havi számla első oldalán találsz.

Az otthoni szolgáltatásokkal kapcsolatos további útmutatást itt találod.


Mobil szolgáltatás esetén:

Ide kattintva töltheted le a nyomtatványt: Felhatalmazás csoportos beszedési megbízás teljesítésére, a felhatalmazás módosítása, megszüntetése

A "Szerződő fél azonosítója a kedvezményezettnél" részhez az érintett szerződés folyószámlaszámát kell beírni, mely a számla jobb oldalán, az ügyfél adatai alatt találsz meg.


Természetesen közvetlenül Társaságunknál is igényelheted a módosítást:

  • üzleteinkben,
  • postai levélben:
    Magyar Telekom Nyrt.,
    Gazdasági Vezérigazgató-helyettes ir.ter.,
    H-1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 36.

Felhívjuk figyelmedet, hogy ha a Telekomnál kezdeményezed a módosítást, akkor az ügyintézési idő meghosszabbodik.

Ha a csoportos beszedési megbízás mellett nem papír formátumban, hanem elektronikusan szeretnél számlát kapni, kérjük, regisztrálj Elektronikus számla szolgáltatásunkra.

A számlát a bankkal történő egyeztetés ideje alatt még a korábbi fizetési mód szerint kell kiegyenlítened.

Fontos, hogy abban az esetben új csoportos beszedési megbízást kell adnod Társaságunknak, ha:

  • bankod megszűnik,
  • bankot váltasz, és új banki folyószámlát nyitsz.

Utoljára frissítve: 2019. július 17.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!