2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

A Facebookon keresztül is aktiválhatom a Telekom fiókomat?

Nem. Telekom fiókot csak a telekom.hu-n vagy a Telekom alkalmazáson keresztül lehet létrehozni, egyszerű Facebook bejelentkezéssel. Ebben az esetben más teendőd nincs, a Telekom fiókot teljes értékűen használhatod.

Fontos információ, hogy ha Facebook fiókkal történik a Telekom fiók regisztráció, sem a személyes, sem az előfizetői adataid nem kerülnek át a Facebookhoz. A Telekom fiók ezen lehetősége csupán a belépést teszi egyszerűbbé.

Emellett, valamennyi hagyományos, korábbi bejelentkezési mód ugyanúgy elérhető marad (a BELÉPÉS feliratra kattintva), kiegészítve a Telekom fiókkal való belépési lehetőséggel.

Az online ügyfélszolgálatra beléphetsz (Belépési azonosító és Jelszó mezők):

  • MT azonosítóval, és a kiküldött egyszer használatos jelszóval vagy az előfizető személyes adataival (otthoni szolgáltatások),
  • mobil hívószámmal, és a kiküldött egyszer használatos jelszóval (mobil szolgáltatások),
  • mobilinternet előfizetést használva automatikus bejelentkezéssel,
  • regisztrált e-mail címmel, és az ahhoz választott, minimum 8 karakterből álló jelszóval,
  • Facebook fiókkal,
  • üzleti előfizetéseknél: mobil hívószámmal, jelszóval, vagy ügyintéző@cégnév és jelszó párossal.

A belépést elindíthatod:

  • honlapunk jobb felső sarkában a BELÉPÉS feliratra kattintva,
  • erre a linkre kattintva,
  • mobilodról, tabletedről a Telekom alkalmazással, melynek letöltése után a mobil eszközödről már bárhonnan, bármikor elérheted a előfizetéseid.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


A "Belépési azonosító" és a "Jelszó" mezőkbe a fenti azonosítók és az azonosítóhoz tartozó jelszavak bármelyike beírható.

Internet szolgáltatásunk, és telekommunikációs eszközeink biztonságos használatáról ide kattintva tudhatsz meg többet.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!