2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Milyen jelszóval tudok az internetre csatlakozni, illetve hogyan módosíthatom az internet szolgáltatásomhoz tartozó, t-online.hu vagy t-email.hu e-mail címem jelszavát?

Otthoni, t-online.hu felhasználónév esetén:

A felhasználónévhez tartozó bejelentkezési azonosítódat belépés után az online ügyfélszolgálatunkon láthatod, illetve itt módosíthatod jelszavadat is:

  • kattints az "Előfizetéseim" menüpontra,
  • válaszd ki a legördülő listából az internet díjcsomagod,
  •  az "E-mail fiókok" résznél válaszd ki az érintett postafiókot, majd nyomd meg a "Beállítások" gombot,
  • a megjelenő oldalon adhatod meg az új internet-hozzáférési jelszavadat, a "Módosítom"gomb segítségével.

Kábelnet szolgáltatás esetén, az azonosítás a kábelmodem segítségével történik, tehát külön csatlakozási jelszó megadására nincs szükség.

Mobil, t-email.hu felhasználónév esetén:

A jelszavadat a Webmail felületén, a "Beállítások"/"Változtasd meg a jelszavadat" menüpontban módosíthatod.

Abban az esetben, ha elfelejtetted a postafiókod jelszavát, kérjük, hívd a 1414 telefonszámukat.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!