Mely esetekben tehetek panaszt?
A minőség és ügyfélélmény iránti elkötelezettségünk elvei alapján panasznak tekinthetőek:
- a termékeinkkel, szolgáltatásainkkal kapcsolatos sérelem,
- minden olyan eset, amikor felmerülhet, hogy Társaságunk nem tett eleget a szerződésben vállalt, illetve jogszabályban foglalt kötelezettségeinek,
- ha a kollégáinktól kapott információ téves, nem pontos, és ez hátrányosan érint,
-
ha nem megfelelő ügyintézéssel, kommunikációval találkozol kollégáink részéről.
Az alábbi esetek nem igényelnek panaszkivizsgálást, ezért a gyorsabb válasz érdekében hasonló kérdéseiddel és észrevételeiddel kérjük, fordulj ügyfélszolgálati munkatársainkhoz, közvetlen elérhetőségeink bármelyikén:
- általános kérdések, információkérés (pl. árak) eszközeinkkel, szolgáltatásainkkal kapcsolatban,
- érdeklődés akcióinkkal kapcsolatosan,
- adatváltozások bejelentése,
- olyan műszaki jellegű hibabejelentések, mint pl. készülékbeállítási probléma, hirtelen fellépő hálózat elérési-, szolgáltatás kiesési problémák, elromlott a szolgáltatáshoz biztosított eszköz, megsérült oszlop vagy vezeték,
- Domino feltöltőkártyás előfizetés egyenlegével kapcsolatos kérdések,
- annak bejelentése, hogy nem kaptad meg a havi számlát.
Az ügyfeleink elégedettsége érdekében kialakított panaszkezelési folyamat részleteiről ide kattintva tájékozódhatsz.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!