2022. október 8. (szombat) 23 órától várhatóan október 9. (vasárnap) 6 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető, így a Domino adategyeztetés és feltöltés sem fog működni ezen felületeken. A feltöltés ATM automatákon és benzinkutakon érhető el ebben az időszakban. Köszönjük türelmedet!
2022. október 8. (szombat) 23 órától várhatóan október 9. (vasárnap) 6 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető, így a Domino adategyeztetés és feltöltés sem fog működni ezen felületeken. A feltöltés ATM automatákon és benzinkutakon érhető el ebben az időszakban. Köszönjük türelmedet!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Miért kaptam számlát, ha már megszüntettem az otthoni előfizetésemet?

A szerződés megszűnéséig esedékes havi és forgalmi díjakat (telefonszolgáltatás esetén) minden esetben utólag számlázzuk ki.

Ez a gyakorlatban azt jelenti, ha a szerződésed pl. április 15-én szűnik meg, az utolsó számlád májusban fog elkészülni és az április 1. és 14. közötti időszak havi- és forgalmi díjait fogja tartalmazni.

A fentieken túl az utolsó számlád tartalmazhat még:

  • késedelmi kamatot, felszólítási díjat,
  • visszakapcsolási díjat, ha késedelmes díjfizetés miatt korlátoztuk, majd visszakapcsoltuk a szolgáltatásaid a megszüntetés előtt,
  • átalány kártérítési díjat, ha az előfizetésedhez biztosított eszközöket nem adtad le a felmondás után,
  • kötbért, ha a megszüntetett szolgáltatásodhoz még tartozott hűségidő.

Utoljára frissítve: 2022. november 29.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!