GYAKORI KÉRDÉSEK

4G lefedettségű helyen telefonálva, miért nem tapasztalok minőségi változást?

Aktív a 4G Hang szolgáltatásod?

Amennyiben nem, úgy azt ellenőrizd, kapcsoltasd be a 1414-en vagy üzleteinkben!
Hívás közben is ellenőrizheted, hogy a készülék 4G, 3G/HSPA vagy 2G/EDGE hálózatot használ. A készülékek többségén – nem WiFi hálózaton - a státusz sorban (a kijelző legfelső részén) a térerő jelzés, vagy szolgáltató neve mellett jelenik meg a 4G felirat. iPhone X modell esetén a kijelző jobb felső sarkában látható a hálózat típusa.
A szolgáltatást az arra alkalmas* előfizetéseken folyamatosan aktiváljuk és a bekapcsolásról SMS üzenetet küldünk (*egyes szolgáltatások, mint pl. Telemátrix, ÜHSZ stb. egyelőre kizárják a 4G Hangot. A VoLTE szolgáltatás várhatóan 2018 végére ezen szolgáltatások mellett is elérhető lesz).

4G Hangot támogató telefonnal rendelkezel, illetve 4G Hangot támogató szoftver fut készülékeden?

A szolgáltatást támogató készülékek listáját itt találod.

A megfelelő szoftvert a készüléket gyártói oldalán találod meg, vagy a telefonodon a frissítést szükséges engedélyezni. Fontos, hogy a szolgáltatás a készüléken is be legyen kapcsolva. A hívás HD minőségéhez szükséges, hogy a fogadó fél is 4G Hang szolgáltatást használjon.

Utoljára frissítve: 2019. május 22.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!