GYAKORI KÉRDÉSEK

SMS-ben azt a tájékoztatást kaptam, hogy a SIM-lock feloldó kód már nem beszerezhető a készülék gyártójától. Mit jelent ez?

A szerződés létrejöttétől számított 2 év az az érvényesítési határidő, amíg ügyfeleink élhetnek kellék-, illetve termékszavatossági igényükkel.

Ez az időszak meghosszabbodik azzal az idővel, mely alatt a fogyasztó készüléket nem tudta a rendeltetésszerűen használni (pl. szervizelés miatt). A szavatossági időn túl a szolgáltató nem vonható felelősségre a termék hálózati korlátozásának feloldása miatt. Ebből adódóan, a szavatossági idő elteltével akkor sem vagyunk kötelezhetőek a hálózati korlátozás feloldására, ha a készülékgyártó megszűnt.

Utoljára frissítve: 2019. október 9.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!