GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tegyek, ha a készülékem SIM-lock feloldását elrontottam és most újabb feloldó kódot kér?

Fontos, hogy pontosan add meg a feloldó kódot amit SMS-ben küldünk (iPhone és iPad termékekre ez nem vonatkozik), mert többször hibásan megadott kód esetén a készülék a letiltott feloldó kódra újabb feloldó kódot fog kérni (készülék típusonként eltérő lehet: MCK/PUK kód vagy “Network Lock” vagy “Service Provider lock” kód), amit a készülékgyártó ad majd meg.

Amennyiben elrontottad a feloldó kódok beütését a készülék függetlenítéskor, kérjük, jelezd ügyfélszolgálatunkon a problémát, és felvesszük a gyártóval a kapcsolatot.
A letiltott feloldó kód esetén SMS-ben fogunk tájékoztatni mindkét kódról, melyet a következő sorrendben kell majd megadnod a készüléken:

  1. először az MCK/PUK kódot,
  2. majd a SIM-lock feloldó kódot.

Utoljára frissítve: 2019. május 29.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!