Mit tegyek, ha az aktiválás során hibát jelez a készülékem?
Az aktiváláshoz internet kapcsolat szükséges. Ezért kérjük, aktiválás előtt ellenőrizd, hogy be van-e kapcsolva az internet (Wi-Fi) a készülékeden.
Ha internet kapcsolat nélkül próbáltad az aktiválást, akkor kapcsolódj az internetre és próbáld meg újra az aktiválást.
Amennyiben a készülék ezek után is hibát jelez, akkor üzleteinkben vagy a 1414-es telefonszámunkon kérhetsz segítséget. Ha a személyes ügyintézést választod, javasoljuk, hogy a minimális várakozási érdekében foglalj időpontot honlapunkon a hozzád legközelebb eső üzletünkbe.
Felhívjuk figyelmedet, hogy a Magyar Telekom csak az általa forgalmazott eSIM-képes készülékek esetén garantálja az eSIM-profil megfelelő működését.
Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!