2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Nem sikerült letölteni az eSIM profilt, megpróbálhatom újra?

Ha nem sikerült az eSIM profilt aktiválni, akkor a készülékeden hibaüzenet jelenik meg.

Az aktiváláshoz minden esetben  internetkapcsolatra van szükség. Kérjük, aktiválás előtt ellenőrizd, hogy az internet (Wi-Fi) be van-e kapcsolva a készülékeden.
Ha internet hozzáférés nélkül próbáltad az aktiválást, kapcsold be az internetet a készülékeden és próbáld meg újra az aktiválást.

Amennyiben a készülék így is hibát jelez, akkor üzleteinkben és a 1414 telefonszámukon is állunk rendelkezésedre. Javasoljuk, hogy a minimális várakozási érdekében foglalj időpontot honlapunkon a hozzád legközelebb eső üzletünkbe.

Felhívjuk figyelmedet, hogy a Magyar Telekom csak az általa forgalmazott eSIM-képes készülékek esetén garantálja az eSIM-profil megfelelő működését.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!