2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan kell beüzemelni az új eszközt?

A futár által kiszállított új eszköz beüzemeléséhez szükséges útmutatót a dobozban találod meg. Az útmutató leírását követve néhány percen belül könnyedén elvégezheted a telepítést, de ha elakadsz és szeretnél segítséget kérni, műszaki kérdéseddel a +36 80 404 050-es számon várják kollégáink a hívásodat.

Hívd 8 és 20 óra között a díjmentes +36 80 404 050-es telefonszámunkat, ahol kollégáink segítenek megválaszolni kérdéseidet, ahol kollégáink segítenek megválaszolni kérdéseidet, illetve kérheted a Otthoni szakértői opciónkat is. Ebben az esetben a Telekom szakértői helyszíni kiszállással végzik el a set top box cseréjét, melynek díja 5000 Ft.

Utoljára frissítve: 2022. április 28.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!