2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hol kérhetem az áthelyezést és mennyibe kerül?

A szolgáltatás(ok) áthelyezését az alábbi módokon egyszerűen kezdeményezheted:

Ha e-mailben vagy levélben kéred a módosítást, a következő adatokat kell megadnod - az előfizető saját kezű aláírását is tartalmazó - igényedben:

  • előfizető neve,
  • MT azonosító,
  • kapcsolattartó neve, telefonszáma és e-mail címe,
  • jelenlegi létesítési cím (irányítószám, város, utca, házszám, emelet, ajtó),
  • új létesítési cím (irányítószám, város, utca, házszám, emelet, ajtó),
  • számlaküldési cím (irányítószám, város, utca, házszám, emelet, ajtó),
  • az áthelyezendő szolgáltatások megnevezése (pl. telefonszám, internet és/vagy televízió hozzáférés típusa és az igénybe vett díjcsomag(ok) neve).

Amennyiben körzetszámon belül történik az áthelyezés, akkor a hívószámod változatlan maradhat.


Az áthelyezés időtartama:

Az Általános szerződési feltételek szerint 30 nap áll rendelkezésünkre, hogy az áthelyezést teljesítsük. Amennyiben az áthelyezési kérést ez idő alatt teljesíteni tudjuk, a szerződés módosítását 15 napon belül írásban visszaigazoljuk.

A gyakorlatban általában, ha a műszaki feltételek adottak, kb. 8-14 nap alatt megtörténik a szolgáltatások áthelyezése.

Amennyiben az igénynek műszaki lehetőség hiányában nem tudunk 30 napon belül eleget tenni, a teljesítés (90 napon belüli) időpontjáról 15 napon belül tájékoztatunk.

További hasznos információkat a költözéssel járó áthelyezésről ide kattintva találsz.


Az áthelyezés egyszeri díja technológiánként 1990 Ft.

A technológia a tv, internet, hang szolgáltatás nyújtására használt műszaki hozzáférés típusát jelöli. Egy háztartáson belül akár több hozzáférési típus is előfordulhat, például réz alapú telefonszolgáltatás mellett a TV szolgáltatás SAT (műholdas) technológián használod.


Az áthelyezés típusai:

Az áthelyezésnek két típusa van, melyet a megrendeléskor te választhatsz ki az igényeidnek megfelelően:

  • „Folyamatos”, azaz a le- és felszerelés egy időben történik meg.
  • „Nem folyamatos”, azaz a le- és felszerelés nem egy időben történik meg. Ezt a lehetőséget akkor érdemes választanod, ha pl. az új ingatlanba még nem tudsz beköltözni, de a régit már el kell hagynod. Ebben az esetben, a leszereléstől számított maximum 3 hónappal későbbi időpontot jelölhetsz meg.

Az áthelyezés teljesítésének időtartama alatt az előfizetői jogviszonyod szünetel. Az áthelyezés miatti szüneteltetés időtartama nem számít bele a határozott időtartamba, azaz a hűségidő a szüneteltetés időtartamával (mely maximum 3 hónap lehet) kibővül.

Fontos információ, hogy az átírás és áthelyezés egyszerre nem igényelhető, mivel egyszerre csak egy szerződésmódosítási igény indítható.

Ilyen esetben - a gyorsabb ügyintézés miatt - célszerű a 1414-es telefonszámunkon először az átírást, majd az áthelyezést kezdeményezni.

Utoljára frissítve: 2021. július 26.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!