GYAKORI KÉRDÉSEK

Hol kérhetem az áthelyezést és mennyibe kerül?

A szolgáltatás(ok) áthelyezését az alábbi módokon egyszerűen kezdeményezheted:

Ha e-mailben vagy levélben kéred a módosítást, a következő adatokat kell megadnod - az előfizető saját kezű aláírását is tartalmazó - igényedben:

  • előfizető neve,
  • MT azonosító,
  • kapcsolattartó neve, telefonszáma és e-mail címe,
  • jelenlegi létesítési cím (irányítószám, város, utca, házszám, emelet, ajtó),
  • új létesítési cím (irányítószám, város, utca, házszám, emelet, ajtó),
  • számlaküldési cím (irányítószám, város, utca, házszám, emelet, ajtó),
  • az áthelyezendő szolgáltatások megnevezése (pl. telefonszám, internet és/vagy televízió hozzáférés típusa és az igénybe vett díjcsomag(ok) neve).

Amennyiben körzetszámon belül történik az áthelyezés, akkor a hívószámod változatlan maradhat.


Az áthelyezés időtartama:

Az Általános szerződési feltételek szerint 30 nap áll rendelkezésünkre, hogy az áthelyezést teljesítsük. Amennyiben az áthelyezési kérést ez idő alatt teljesíteni tudjuk, a szerződés módosítását 15 napon belül írásban visszaigazoljuk.

A gyakorlatban általában, ha a műszaki feltételek adottak, kb. 8-14 nap alatt megtörténik a szolgáltatások áthelyezése.

Amennyiben az igénynek műszaki lehetőség hiányában nem tudunk 30 napon belül eleget tenni, a teljesítés (90 napon belüli) időpontjáról 15 napon belül tájékoztatunk.

További hasznos információkat a költözéssel járó áthelyezésről ide kattintva találsz.


Az áthelyezés egyszeri díja technológiánként 1990 Ft.

A technológia a tv, internet, hang szolgáltatás nyújtására használt műszaki hozzáférés típusát jelöli. Egy háztartáson belül akár több hozzáférési típus is előfordulhat, például réz alapú telefonszolgáltatás mellett a TV szolgáltatás SAT (műholdas) technológián használod.


Az áthelyezés típusai: Az áthelyezésnek két típusa van, melyet a megrendeléskor te választhatsz ki az igényeidnek megfelelően:

  • „Folyamatos”, azaz a le- és felszerelés egy időben történik meg.
  • „Nem folyamatos”, azaz a le- és felszerelés nem egy időben történik meg. Ezt a lehetőséget akkor érdemes választanod, ha pl. az új ingatlanba még nem tudsz beköltözni, de a régit már el kell hagynod. Ebben az esetben, a leszereléstől számított maximum 3 hónappal későbbi időpontot jelölhetsz meg.

Az áthelyezés teljesítésének időtartama alatt az előfizetői jogviszonyod szünetel. Az áthelyezés miatti szüneteltetés időtartama nem számít bele a határozott időtartamba, azaz a hűségidő a szüneteltetés időtartamával (mely maximum 3 hónap lehet) kibővül.

Fontos információ, hogy az átírás és áthelyezés egyszerre nem igényelhető, mivel egyszerre csak egy szerződésmódosítási igény indítható.

Ilyen esetben - a gyorsabb ügyintézés miatt - célszerű a 1414-es telefonszámunkon először az átírást, majd az áthelyezést kezdeményezni.

Utoljára frissítve: 2019. október 16.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!