2022. október 8. (szombat) 23 órától várhatóan október 9. (vasárnap) 6 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető, így a Domino adategyeztetés és feltöltés sem fog működni ezen felületeken. A feltöltés ATM automatákon és benzinkutakon érhető el ebben az időszakban. Köszönjük türelmedet!
2022. október 8. (szombat) 23 órától várhatóan október 9. (vasárnap) 6 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető, így a Domino adategyeztetés és feltöltés sem fog működni ezen felületeken. A feltöltés ATM automatákon és benzinkutakon érhető el ebben az időszakban. Köszönjük türelmedet!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Miért nem módosíthatok utólag a rendelésemben szereplő adatokon?

A Telekom számára az ügyfelei biztonsága az egyik legfontosabb szempont.

Ez az oka annak, hogy bizonyos termékekhez csak adott szállítási mód választható, továbbá az is, hogy csak a megrendelő (szerződő fél) veheti át, kizárólag a rendelésben megadott címen, a rendelésben megadott azonosító okmány bemutatása mellett. Ezekkel a feltételekkel tudjuk csak elkerülni, hogy visszaélve az adataiddal, más valaki szerződjön velünk a nevedben és ezzel anyagi és erkölcsi kárt okozzon neked.

Utoljára frissítve: 2022. november 7.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!