Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!
Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Miért nem módosíthatok utólag a rendelésemben szereplő adatokon?

A Telekom számára az ügyfelei biztonsága az egyik legfontosabb szempont.

Ez az oka annak, hogy bizonyos termékekhez csak adott szállítási mód választható, továbbá az is, hogy csak a megrendelő (szerződő fél) veheti át, kizárólag a rendelésben megadott címen, a rendelésben megadott azonosító okmány bemutatása mellett. Ezekkel a feltételekkel tudjuk csak elkerülni, hogy visszaélve az adataiddal, más valaki szerződjön velünk a nevedben és ezzel anyagi és erkölcsi kárt okozzon neked.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!