GYAKORI KÉRDÉSEK

Miért lehet az, hogy beléptem a Telekom fiókomba, mégsem látom a mobil havi számlámat?

Az, hogy létrehoztad a Telekom fiókod, még nem jelenti azt, hogy az összes előfizetésed automatikusan megjelenik benne. Ahhoz, hogy az összes előfizetésed és a hozzájuk tartozó számlákat kezelni tudd a Telekom fiókban, az "Áttekintés" oldalon az "Előfizetés hozzáadása" linkre kattintva hozzá kell adnod a mobil és/vagy otthoni előfizetéseid.

Amennyiben olyan mobil hívószám havi számláját szeretnéd megnézni a Telekom fiókodban, ahol az adott mobil előfizetés(ek) mellett még más előfizetés is szerepel(nek) ugyanazon a Telekom folyószámlaszámon, akkor az adott folyószámlaszámon előbb be kell állítanod egy ügyintézésre jogosító telefonszámot.
A beállítást úgy teheted meg, hogy először belépsz az ügyintézési jogosultságra szánt mobilszámmal és a kiküldött egyszer használatos jelszóval az online ügyfélszolgálatra, ahol rögtön a bejelentkezés utáni képernyőn kiválasztod a telefonszámot.
Így legközelebb, ha belépsz a Telekom fiókodba, már látni fogod az érintett Telekom folyószámlaszámhoz tartozó előfizetéseket, számlákat.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2019. július 8.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!