A díjcsomag módosítása

Ha meglévő előfizetésedhez új díjcsomagot választanál, segítünk abban, hogy mit tegyél.

Mit érdemes tudni a különböző csomagok díjcsomag váltásánál?

Magenta 1

Magenta 1

Részletek
Mobil díjcsomag

Mobil díjcsomag

Részletek
Otthoni díjcsomag

Otthoni díjcsomag

Részletek

MAGENTA 1

Amennyiben szolgáltatásaidra csoportosan vállaltál hűséget, ezzel készülékkedvezményt is érvényesítettél, úgy a szolgáltatásaidra a csoportra vonatkozó díjcsomagváltási szabályok és lehetőségek érvényesek. További információkért érdeklődj üzleteinkben vagy hívd a 1414-et.
Részletek

A Magenta 1 kedvezménycsomagba bevont díjcsomagok közül az otthoni internet- és a mobil hang, illetve mobilinternet díjcsomag módosítható a feltételeknek megfelelően.

Fontos, hogy ha olyan változtatást kérsz, amely eltér a Magenta 1 igénybevételi feltételeitől, akkor a kedvezmény a továbbiakban egyik részes előfizetésre sem érvényesül. A részes előfizetések határozott tartamú szerződése (hűségideje) is befolyásolja a módosítási lehetőségeket, amelyek részleteiről elérhetőségeinken tájékozódhatsz.

A módosításhoz szükség lesz az előfizetésedhez kapcsolódó azonosítódra is.

MOBIL DÍJCSOMAG

Havi díjas előfizetés

Díjcsomagváltás egy naptári hónapban (számlázási időszakban) egy alkalommal végezhető díjmentesen.

Új előfizetés esetén az első számla elkészülte után válthatsz díjcsomagot.

A percdíjak és a szolgáltatások a módosítást követő néhány percen belül az új díjcsomag szerint számlázódnak.

A havi díj részarányosan, a váltást követő naptól számlázódik.

30 napon túli lejárt tartozás esetén nem válthatsz a jelenleginél magasabb havi díjas csomagba.

Fontos! Ha díjcsomagot szeretnél váltani, előzetesen tájékozódj arról, hogy előfizetésed hűségben van-e. Ezt egyszerűen megteheted: lépj be a Telekom fiókodba, és az előfizetéseid áttekintésénél láthatod, mely előfizetésedhez van hűséged és az mikor jár le.

Domino

Ha még nem Domino Fix díjcsomagban vagy, könnyedén átválthatsz rá, díjmentesen az önkiszolgáló ügyfélszolgálatainkon keresztül:

a 1777-es szám felhívásával: a "Díjcsomagok, szolgáltatások" menüpontban, vagy

a *111# kód bebillentyűzésével, majd a hívásindító gomb megnyomásával elérhető önkiszolgálón keresztül: a "Díjcsomagok, szolgáltatások" menüpontban.

OTTHONI DÍJCSOMAG

TV- és internetszolgáltatás

Másik díjcsomagra tetszőleges időpontban átválthatsz, amennyiben hűségidős szolgáltatásról hűségidős szolgáltatásra váltasz.

Arról, hogy az egyes szolgáltatásaidhoz kapcsolódóan van-e érvényben lévő hűségszerződésed, online ügyfélszolgálatunk "Áttekintés" oldalán tájékozódhatsz a belépést követően.

Ha az előfizetésed sorában nem látsz hűségidőre vonatkozó információt, akkor ahhoz az előfizetésedhez nem társul határozott idejű (hűségidős) szerződés, és a díjcsomagváltás bármikor kezdeményezhető. Ha nem tudsz belépni az online ügyfélszolgálatra, előfizetésed hűségidejéről a havi számládból is tájékozódhatsz. Az átváltás további feltétele, hogy nem lehet 3 napon túli befizetetlen határidejű otthoni számlád. A havi díj részarányosan, a váltás napjától számlázódik.

Otthoni telefon

Ez esetben a díjcsomagváltásnak további feltételei vannak, melyekről személyre szabott információkat az elérhetőségeinken kaphatsz.

Neked ajánlott készülékeink

összes készülék ›