Domino adategyeztetés

Telefonszám azonosítása
Előfizetői adatok megadása
Visszaigazolás

Telefonszám azonosítása

Add meg és küldd el azt a Domino hívószámot, amelynek adatait egyeztetni szeretnéd. Ezután a felületen írd be az SMS-ben kapott egyszer használható kódot, amivel igazolhatod, hogy az előfizetést te használod. 

Nem megfelelő telefonszámot adtál meg!

Ellenőrizd, hogy

  • jól írtad-e be a telefonszámot,
  • a Domino előfizetésed számát adtad-e meg (havi díjas előfizetések esetén nincs szükség adategyeztetésre),
  • aktív-e még a számod.

További segítséget bármelyik Telekom üzletünkben vagy a belföldön díjmentesen hívható +36-80-630-045-ös telefonszámon kaphatsz.

Nem megfelelő telefonszámot adtál meg!

Kérjük, hogy hívd ügyfélszolgálatunkat az +36-80-630-045-ös telefonszámunkon!

Helytelen kódot adtál meg vagy a megadott kód érvényességi ideje lejárt.

A kód újraküldése SMS-ben

Helytelen kódot adtál meg vagy a megadott kód érvényességi ideje lejárt.

Túl sok sikertelen próbálkozás. Kérjük, hogy próbáld újra 30 perc múlva.

A megadott kód érvényessége lejárt.

A kód újraküldése SMS-ben

A kódot újraküldtük a megadott telefonszámra.

Ha nem érkezett meg az SMS, ellenőrizd, hogy jó számot adtál-e meg!

Ezen a hívószámon 2017. július 1-jén megszűnt a Domino előfizetői szerződés. Amennyiben 2017. június 30-ig nem végezted el az adategyeztetést, de szeretnéd Domino kártyádat a korábbi telefonszámoddal újra használni, úgy az SMS-ben előre kiküldött kódunk segítségével ezen a felületen lehetőséged van új Domino előfizetői szerződést kötni 2017. szeptember 30-ig.

A kód hiányában kérjük, hívd ügyfélszolgálatunkat a +06-80-630-045-ös telefonszámon!

Az a telefonszám, amelynek adatait egyeztetni szeretnéd

+36

Az a telefonszám, amelynek adatait egyeztetni szeretnéd

+36 {{oic.phoneArea}} {{oic.phoneNumber}}Módosítom