Fontos, mindenképpen olvasd el!
A
készülék
a fizikai (felül látszó) SIM-hez mindig az
„Elsődleges”
feliratú címkét
fogja felajánlani, míg az eSIM-hez (alul látszó)
mindig a „Másodlagos” feliratú címkét.
Az
„elsődleges”
és „másodlagos” felirat valójában nem jelöl prioritást, csupán a SIM-ek megkülönböztetésére
a készülék
szoftvere által felajánlott „Mobilelőfizetés címke”.
Az alapban felajánlott címke helyett már a SIM behelyezésekor,
vagy a Mobilhálózat beállításokban
később:
- egy
gördítő
menüből választható másik
(Elsődleges/Másodlagos/Személyes/Utazás/Vállalkozás/Mobil
adatforgalom/Egyéni címke)
- az
Egyéni címke opciót
választva kézzel
beírható egy tetszőleges elnevezés.
(javasoljuk, hogy az egyéni címkét
válaszd és
az alsónak pl „eSIM” elnevezést
add, így könnyű
lesz megkülönböztetni a kettőt)
A
SIM-ek elnevezése
után válaszd ki, hogy:
- melyiket fogod hívásokra
használni (Mobilhálózat/Alapért. vonal hanghíváshoz – menüpont)
- melyiket
jelölöd
ki mobilnetezésre: (Mobilhálózat/Mobil
adatforgalom – menüpont)
A
12.1-es iOS verzió esetén eSIM használata esetén a HotSpot funkció nem fog
működni, és a készülék a„A HotSpot ezen a fiókon nem használható. Forduljon a Telekom HU szolgáltatóhoz.” felugró üzenetet
jeleníti meg. A HotSpot funkció működése azonban csak az Apple által későbbi
szoftverfrissítésével fog ismét működni, a Telekom nem tudja korrigálni a
készülék működését. Emiatt javasoljuk, hogy a fizikai SIM is maradjon a
készülékben átmenetileg, de hívásra mobilnetezésre is az e-SIM-et válaszd ki.
Ebben az esetben ugyanis a HotSpot funkció működni
fog.
Egy
eSIM profil csakis és kizárólag egyszer használható fel, így egyszer lehetséges
az aktiválás!
Készülékcsere
esetén eSIM áthelyezési folyamatra van szükség, ami a Telekom fiókban a
profilon belül, az érintett előfizetés kezelő felületén érhető el.
Ilyen esetben
belépés után a következő folyamatot kövesd:
1. a főoldalon állva kattints a profil
ikonra
2. a lenyíló menüből lépj be az
„Előfizetéseim” menüpontba
3. a legördülő menüből válaszd ki az
előfizetést, amelyhez az eSIM-et szeretnéd
4. az előfizetés leírásánál kattints a
Fő SIM-nél a lenyíló menüre
5. a „SIM kártya típusa” sornál
kattints az „Átváltom” gombra
6. afelugró oldalról olvasd be a telefonoddal a megjelenő QR kódot.