Kedves ügyfeleink! Őszintén sajnáljuk a tegnapi estétől ma reggelig tartó TV szolgáltatás kimaradást. Szeretnénk megköszönni a türelmeteket, ezért az érintett, android set-top-box-szal rendelkező Telekom TV előfizetőink számára amellett, hogy a kedvezmények nélküli, díjcsomag alap havi díjából 2 napra számlakedvezményt adunk, hétfő (április 18.) éjfélig díjmentesen elérhetővé tettük a Telekom Filmklubot (korábbi nevén MoziKlub), ahol több mint 6000 szinkronizált családi filmet, mesét és sorozatot találtok.
Kedves ügyfeleink! Őszintén sajnáljuk a tegnapi estétől ma reggelig tartó TV szolgáltatás kimaradást. Szeretnénk megköszönni a türelmeteket, ezért az érintett, android set-top-box-szal rendelkező Telekom TV előfizetőink számára amellett, hogy a kedvezmények nélküli, díjcsomag alap havi díjából 2 napra számlakedvezményt adunk, hétfő (április 18.) éjfélig díjmentesen elérhetővé tettük a Telekom Filmklubot (korábbi nevén MoziKlub), ahol több mint 6000 szinkronizált családi filmet, mesét és sorozatot találtok.

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan tudom beállítani, hogy a folyószámlámon szereplő több szám közül csak bizonyos számok kapják meg az értesítést tartozásról?

Amennyiben folyószámládon kettő vagy annál több előfizetéssel rendelkezel, akkor lehetőséged van arra, hogy megjelölj egy vagy több hívószámot, mely(ek)re, esetleges tartozásról vagy esedékessé váló havi számládról tájékoztatást küldhetünk, hang vagy szöveges üzenet formájában.

Az úgynevezett vezérszám(ok) beállítását, jogosultság ellenőrzést követően ügyfélszolgálatunkon kérheted.

Utoljára frissítve: 2022. április 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!