Mobil előfizetésem megszüntetése után hogyan tudom kifizetni az utolsó havi számlámat?
A megszüntetést követően aktív Díjnet regisztráció esetén elektronikus úton küldünk számlaértesítőt.
A Díjnet felületén ezt követően megtekintheted, és eseti bankkártyás fizetéssel kiegyenlítheted a legutolsó havi számlát.
Ha csak az Elektronikus számla szolgáltatásra regisztráltál, de a Díjnet oldalán nem, akkor legutolsó havi számládat postai úton továbbítjuk a rendszerünkben rögzített számlaküldési címre, melyben a fizetendő összeg is szerepel.
Legegyszerűbben banki átutalással rendezheted a számlát. Ebben az esetben az alábbi számlaszámaink egyikére kezdeményezheted az átutalást:
- CIB Bank Zrt.: 10700024-04107604-52000001 (külföldi számlaszámról történő átutaláskor az alábbi adatok is szükségesek: SWIFT kód: CIBHHUHB, IBAN: HU32)
- Unicredit Bank Hungary Zrt.: 10918001-00000002-10040122 (külföldi számlaszámról történő átutaláskor az alábbi adatok is szükségesek: SWIFT kód: BACXHUHB, IBAN: HU48)
- BNP Paribas Magyarországi Fióktelepe: 13100007-02506810-03663484 (külföldi számlaszámról történő átutaláskor az alábbi adatok is szükségesek: SWIFT kód: BNPAHUHX, IBAN: HU07)
Kérjük, hogy a gyors és hatékony könyveléshez az átutalás közleményében tüntesd fel:
-
a számla sorszámát, (törlesztő részlet fizetés esetén a kapcsolódó vásárlási számla sorszámát),
- illetve a "Kedvezményezett neve" mezőben a Magyar Telekom Nyrt.-t.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!