GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi a teendőm, ha a honlapról feltöltött összeg nem jelent meg Domino egyenlegemen, ám a bankszámlám egyenlegéből levonták azt?

Ha az összeg nem érkezett meg egyenlegedre, annak több oka is lehet. Ilyen például a rendelkezésre álló időkeret túllépése, telefonszám téves megadása, folyamat megszakadása, stb.

Annak érdekében, hogy vizsgálatot indíthassunk, az alábbi adatokat ide kattintva küldd el Ügyfélszolgálatunknak:

  • feltöltés összege,
  • feltöltés ideje: dátum, óra/perc is,
  • a fizetésnél felhasznált bankkártya utolsó 4 karaktere,
  • 6 jegyű authorizációs szám,
  • a telefonszám, amelyre a feltöltést indítottad,
  • a 8 jegyű Domino azonosító szám.

Ha a kivizsgálás során technikai hibát állapítunk meg, akkor sikeres tranzakciónál az összeg visszaterheltetési igényét elindítjuk a bank felé. Az igény indításának dátumától az OTP-nek 5-30 napja van a tényleges pénzügyi rendezésre, mely arra bankszámlaszámra történik, amiről tranzakciót indítottad.

Amennyiben az ellenőrzés során azt állapítottuk meg, hogy egy másik telefonszámra érkezett a feltöltés, akkor sajnos az összeg visszatöltésére, visszautalására nincs lehetőségünk.

A feltöltés jóváhagyása előtt a feltöltést végző személynek mindenképpen fontos ellenőriznie a feltölteni kívánt telefonszámot, mert a helytelenül bevitt adatok kiszűrésére nincs lehetőség. 

Elektronikus feltöltés esetén a feltöltött telefonszámra mindig küldünk értesítést.

Utoljára frissítve: 2019. október 30.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!