GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan kérdezhetem le online az aktuális mobil havi hang- és (roaming) adatforgalmamat díjmentesen?

A Telekom Alkalmazásban bárhol, bármikor megtekintheted forgalmad. A bejelentkezés után megjelenő "Áttekintés" oldalon válaszd ki és érintsd meg az adott előfizetést,  majd a megjelenő "Szolgáltatások" oldalon tekintheted meg a részletes adat, hang és SMS/MMS forgalmadat.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és tekintsd meg a felhasználható adatforgalmad:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).



Aktuális és lezárt havi SMS, illetve adatforgalmadat, aktuális roaming adategyenlegedet díjmentesen kérdezheted le honlapunk online ügyfélszolgálatán is:

  • bejelentkezés után - az "Áttekintés" menüpontban, a kérdéses előfizetés "Felhasználható adat" felirata alatt. A "Beállítások" linkre kattintva megtekintheted  az adott előfizetés aktuális beszédforgalmi valamint SMS/MMS egyenlegét, illetve a belföldi és EU-s adatforgalmi egyenlegét is.

Az aktuális havi forgalmat nettó értékben, a díjcsomag-, és a választott kiegészítő szolgáltatás-kedvezmények nélkül láthatod, a rendszerünkbe már beérkezett és feldolgozott adatok alapján, melyeket kb. 6 óránként frissítünk.
A díjcsomag, illetve az egyéb választott szolgáltatás(ok) szerinti kedvezményeket, jóváírásokat minden esetben a hó végi számlazárásnál érvényesítjük, azok az online ügyfélszolgálaton nem jelennek meg.

A felsoroltakon túl az ott feltüntetett összeg nem tartalmazza az előre feltöltött egyenleg terhére bonyolított tranzakciókat (viszont a havi számla terhére bonyolított forgalmat igen).

További tudnivalókat a lekérdezett adatokról ide kattintva találhatsz.

Utoljára frissítve: 2019. október 30.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!