2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit kell tennem, hogy a mobilszámom megjelenjen a Tudakozóban?

Ez esetben a hívószám titkosításának feloldását kell kezdeményezned.

Havi díjas előfizetés esetén a legegyszerűbb módja ennek:

  • Telekom alkalmazásban - válaszd ki az érintett előfizetést, utána érintsd meg a "+" ikont, majd az Aktív szolgáltatások menüpontokban kapcsolhatod ki a titkosítást.
  • az online ügyfélszolgálatunkon - honlapunk jobb felső sarkában, a "Belépés" gombra kattintva -, a jelszavas bejelentkezés után a "További beállítások/Biztonság/Titkos szám" beállításainál;
  • SMS-ben, a -TITKOSSZAM(szóköz)12345 kód elküldésével a 1414-es számra, ahol az 12345 számok helyére az 5 jegyű numerikus jelszavadat szükséges megadnod;
  • USSD önkiszolgáló ügyfélszolgálati felületen: *111# / Szolgáltatások és biztonság/Tiltás és biztonság/Biztonság/Titkos szám menüben.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Domino előfizetésnél:

Felhívjuk figyelmedet, hogy amennyiben az adataid Tudakozóban történő megjelenését választod, az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. 146. §-a alapján a Magyar Telekom Nyrt. köteles az adataid a velünk szerződött, tudakozó szolgáltatást nyújtó partnereknek átadni.

Utoljára frissítve: 2022. június 30.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!