Mit kell tennem, hogy a mobilszámom megjelenjen a Tudakozóban?
Ez esetben a hívószám titkosításának feloldását kell kezdeményezned.
Havi díjas előfizetés esetén a legegyszerűbb módja ennek:
-
Telekom alkalmazásban - válaszd ki az érintett előfizetést, utána érintsd meg a "+" ikont, majd az Aktív szolgáltatások menüpontokban kapcsolhatod ki a titkosítást.
-
az online ügyfélszolgálatunkon - honlapunk jobb felső sarkában, a "Belépés" gombra kattintva -, a jelszavas bejelentkezés után a "További beállítások/Biztonság/Titkos szám" beállításainál;
- SMS-ben, a -TITKOSSZAM(szóköz)12345 kód elküldésével a 1414-es számra, ahol az 12345 számok helyére az 5 jegyű numerikus jelszavadat szükséges megadnod;
- USSD önkiszolgáló ügyfélszolgálati felületen: *111# / Szolgáltatások és biztonság/Tiltás és biztonság/Biztonság/Titkos szám menüben.
Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Domino előfizetésnél:
- Jelszó ellenében a 1414-es telefonszámunkon vagy személyesen üzleteinkben.
Felhívjuk figyelmedet, hogy amennyiben az adataid Tudakozóban történő megjelenését választod, az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. 146. §-a alapján a Magyar Telekom Nyrt. köteles az adataid a velünk szerződött, tudakozó szolgáltatást nyújtó partnereknek átadni.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!