GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit kell tudnom a létesítésről, ha optikai hálózaton rendelek szolgáltatásokat?

Vezetékezés lakáson belül:

  • az optikai kábel technológiai okokból szinte minden esetben csak falon kívül vezethető el,
  • ha nincs megfelelő csőhálózat, előfordulhat a fal(ak), födém(ek) átfúrása.

Internet:

  • új, vagy meglévő IPTV mellé új internet szolgáltatás megrendelése esetén Wi-Fi képes eszközt adunk díjmentesen,
  • a vezeték nélküli kapcsolatot a több fal, illetve betonfödém akadályozhatja, ezért a Wi-Fi elérés nem garantált.

Telefon:

  • riasztó és fax működése nem garantált,
  • egy hívószámon maximum két telefonkészülék üzemeltethető,
  • áramszünet esetén a Digitális telefon nem használható.

TV:

  • a digitális elosztótól a beltéri egységig szükséges a vezetékezés lakáson belül,
  • SCART, vagy HDMI csatlakozó szükséges a TV-készüléken,
  • egy beltéri egységre egy TV készüléket lehet csatlakoztatni.

Külön díj ellenében igényelhetsz:

  • alternatív eszközöket vezetékezés helyett, melyeket a létesítést végző munkatársunktól vásárolhatsz meg.

Alábbi kisfilmünkben megtekintheted, hogyan helyezik munkatársaink üzembe az interaktív televízió szolgáltatást:

Utoljára frissítve: 2019. szeptember 4.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!