2021. november 13. (szombat) 22 órától várhatóan november 14. (vasárnap) 8 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető. Köszönjük türelmedet!
2021. november 13. (szombat) 22 órától várhatóan november 14. (vasárnap) 8 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető. Köszönjük türelmedet!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan kezdeményezhetem az ingatlanomon lévő telefonoszlop vagy kábel áthelyezését?

A legegyszerűbben e-mailben jelezheted igényed.

Ebben az esetben kérjük, válaszd az Ügyintézés/Szerződésmódosítás kategóriát, majd megkeresésedben tüntesd fel az érintett ingatlan pontos címét, illetve a kapcsolattartó telefonszámot, amin műszaki munkatársaink - szükség esetén - felhívhatnak.

Természetesen a 1414 telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?), postai úton vagy a +36 1 204 4128 faxszámunkon is jelezheted kérésedet.

Utoljára frissítve: 2021. október 19.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!