2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan kezdeményezhetem az ingatlanomon lévő telefonoszlop vagy kábel áthelyezését?

A legegyszerűbben e-mailben jelezheted igényed.

Ebben az esetben kérjük, válaszd a "Módosítás, Megrendelés/Ügyféladat módosítás" kategóriát, majd megkeresésedben tüntesd fel az érintett ingatlan pontos címét, illetve a kapcsolattartó telefonszámot, amin műszaki munkatársaink - szükség esetén - felhívhatnak.

Természetesen a 1414 telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?), postai úton vagy a +36 1 204 4128 faxszámunkon is jelezheted kérésedet.

Utoljára frissítve: 2022. április 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!