GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom Pirelli ADB CIA digitális elosztó használata esetén?

Első lépésként ellenőrizd le a digitális elosztó működését. Ha a berendezésen nem világítanak a különböző LED-ek, győződj meg róla, hogy az eszköz be van-e kapcsolva, illetve kap-e áramot.

  • Amennyiben az eszköz kap áramot, de nem világítanak a LED-ek, észrevételedet a leggyorsabban a 1414-es telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?) jelezheted ahol munkatársaink azonnal elindítják a javítás folyamatát. Természetesen e-mailben is bejelentheted a meghibásodást. Ebben az esetben 1-3 napon belül felhívunk a megadott telefonszámon.
  • Ha világítanak a LED-ek, de a szolgáltatás nem működik, nézd meg, hogy az előlapon az ADSL feliratú lámpa világít-e.
  • Amennyiben nem világít, fordítsd meg az eszközt, és vizsgáld meg, hogy a DSL feliratú portból nem csúszott-e ki a kábel, illetve a másik vége is a megfelelő helyre (a fali csatlakozóba, vagy a szűrőbe) van-e csatlakoztatva.
  • Abban az esetben, ha az ADSL lámpa világít, de a szolgáltatás nem működik, javasoljuk, hogy ellenőrizd a set top boxot. Vizsgáld meg, hogy nem csúszott-e ki a helyéről (LAN feliratú port) a digitális elosztót és a set top box-ot összekötő kábel.
  • Érdemes ellenőrizni, hogy a másik vége is a megfelelő helyre van-e csatlakoztatva a fali csatlakozóba, vagy a szűrőbe. Ha úgy látod, hogy a csatlakozók a helyükön vannak, de az ADSL feliratú LED nem világít, kapcsold ki az eszközt, majd 10 másodperc elteltével kapcsold be.
  • Ha továbbra sem világít az ADSL feliratú lámpa, kérjük, hogy az észrevételedet jelezd a fenti elérhetőségeinken.
  • Amennyiben a DSL lámpa világít és az IPTV szolgáltatáshoz szükséges internet kapcsolat is rendben van, de a szolgáltatás nem működik, abban az esetben ellenőrizni kell a SetTopBox működését. hogy a digitális elosztót és a set top boxot összekötő kábel nem csúszott-e ki a helyéről.

Ha a set top boxot már ellenőrizted, és a szolgáltatás továbbra sem működik, kérjük, hogy a hibát jelezd a fenti elérhetőségeinken.

Továbbá figyelmedbe ajánljuk a Telekom Fórumot is, ahol bátran kérdezhetsz a közösség tagjaitól, szakértőitől, illetve Te is megoszthatod tapasztalataidat, tudásodat.

Utoljára frissítve: 2019. november 7.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!