Hosszabb időre külföldre utazom. Hogyan tudom visszatérésemig szüneteltetni a mobil előfizetésem?
A SIM-kártya szüneteltetését egyszerűen kérheted:
- e-mailben, az előfizető aláírását tartalmazó szkennelt igény csatolásával, a Módosítás / Megrendelés kategóriát választva,
- a 1414-es telefonos ügyfélszolgálatunkon, az 5 jegyű szerződés szintű jelszó ellenében.
A szüneteltetés díja:
- havi díjas díjcsomag esetén: 1500 Ft/hónap
- MobilOtthon Prémium díjcsomag esetén: 500 Ft/hónap
- Radar díjcsomag és Gyerekóra díjcsomag 2019 esetén: 295 Ft/hónap
- Gyerekóra díjcsomag 2020 esetén: 990 Ft/hónap
A szüneteltetés ideje alatt a hívószámodról sem hívásfogadásra, sem hívásindításra nincs lehetőséged. A segélykérő hívószámokat továbbra is díjmentesen elérheted.
Érvényes hűségidős szerződés esetében a szüneteltetést legfeljebb 6 hónapig (184 napig) kérheted kötbér kifizetése nélkül, ebben az esetben a hűségidő a szüneteltetés időtartamával meghosszabbodik.
A fél év elteltével levélben tájékoztatunk a díjmentes visszakapcsolási lehetőségről. Amennyiben ezzel nem kívánsz élni, a kötbért kiszámlázzuk.
A hónap meghatározott részében is lehetséges a szüneteltetés, ilyenkor a szüneteltetés díját időarányosan számlázzuk.
A SIM-kártya visszakapcsolását az előfizető egyszerűen kezdeményezheti:
- e-mailben, az előfizető aláírását tartalmazó szkennelt vagy fotózott igény csatolásával, a Módosítás / Megrendelés kategóriát választva,
- a 1414-es telefonos ügyfélszolgálatunkon, telefonszám, és az 5 jegyű szerződés szintű jelszó ellenében.
A visszakapcsolás ebben az esetben díjmentes.
Ha előfizetésedhez nem tartozik határozott idejű szerződés, akkor a szüneteltetés időtartama fél évnél hosszabb is lehet. Azonban, a legalább 6 hónapja, ügyfeleink kérésére szüneteltetett hívószámokat Társaságunk ismételten kiadhatja.
A szüneteltetéssel bizonyos szolgáltatás beállítások (pl. tiltások, átirányítások) visszaállnak eredeti állapotukra, melyeket a visszakapcsoláskor célszerű ellenőrizned.
Abban az esetben, ha 45 napig vagy annál hosszabb ideig szünetelteted az előfizetésed egy naptári évben összesen,- vagy bármikor egybefüggően, automatikusan elveszted a Kapcsolat kártyához fűződő arany, illetve platina szintű kedvezményeket.
Töltsd le a Telekom alkalmazást és fizesd számláidat egy kattintással bárhonnan, bármikor:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!