2023. március 1-től inflációkövető díjkorrekciót hajtunk végre. Tudj meg többet a részletekről!
2023. március 1-től inflációkövető díjkorrekciót hajtunk végre. Tudj meg többet a részletekről!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom Thomson X301T digitális elosztó használata esetén?

Első lépésként ellenőrizd, hogy a vevőegység előlapján a fő nyomógomb milyen színben világít:

  • Ha piros fénnyel világít, akkor a vevőegység készenléti állapotban van. Nyomd meg a Stand by gombot a vevőegység távirányítóján, vagy az előlapi bekapcsoló gombot a vevőegységen.
  • Hogyha nem világít, akkor a vevőegység nem kap áramot. Ebben az esetben győződj meg róla, hogy a tápegység nem csúszott-e ki a csatlakozóból. Ehhez fordítsd meg az eszközt és nézd meg a hátlapját.
  • Vizsgáld meg, hogy minden csatlakozó a helyén van-e, illetve a vevőegység hátoldalán a fő kapcsoló be van-e kapcsolva.
  • Majd nézd meg, hogy a SCART vagy a HDMI-csatlakozó (attól függ, melyiket használod) nem csúszott-e ki a televízióból vagy a vevőegységből.

Amennyiben az eszköz kap áramot, a csatlakozók a helyükön vannak, de nem működik a szolgáltatás, ellenőrizd a TV-készüléket:

  • Hagyományos televízió esetén a készülék távirányítója (általában az AV gomb megnyomásával, de ez készülékenként eltérhet) segítségével nézd meg, hogy a televíziód megfelelő bemenetre van-e kapcsolva.
  • Ha lapos TV-készüléked van, ellenőrizd le, hogy a megfelelő HDMI-csatlakozó van-e kiválasztva.

Helyes működés esetén a képernyőn az adást, vagy a Telekom feliratot kell látnod.

Abban az esetben, ha megfelelően van beállítva a TV-készülék, de a képernyőn semmi nem látható, javasoljuk, hogy hívd a 1414-es ügyfélszolgálati hívószámunkat, hogy ellenőrizhessük a TV-szolgáltatás működését. Ha a hívás során kiderül, hogy a problémát a TV-szolgáltatás meghibásodása okozza, a javítást természetesen díjmentesen végezzük el.

Amennyiben megfelelően van beállítva a televízió, de csak a Telekom felirat látszik, ellenőrizd az UTP-kábelt:

  • Ha a Telekom felirat látszik, akkor nézd meg a beltéri egység hátulján, hogy az internet kapcsolatot biztosító (úgynevezett UTP) kábel nincs-e kicsúszva és a kábel csatlakozója felett található lámpák gyorsan szabálytalanul villognak-e.
  • Normál működés esetén a lámpák gyorsan, szabálytalanul villognak. Ha nem világítanak, akkor győződj meg róla, hogy a vevőegységet és a digitális elosztót összekötő UTP-kábel csatlakozója nem csúszott-e ki valamelyik eszközből.

Hogyha a lámpák folyamatosan világítanak, akkor ellenőrizd a digitális elosztót is, melyet ide kattintva tudsz kiválasztani.

Abban az esetben, ha folyamathoz az eszköz használati útmutatójára is szükséged van, a leírást itt találod meg: Cisco ISB6000 IPTV-vevőegység család 


Ha már ellenőrizted a digitális elosztót, és a szolgáltatás továbbra sem működik, az észrevételed leggyorsabban az alábbi módok egyikén jelentheted be:

  • Otthoni szolgáltatásoddal kapcsolatos hibát könnyen és gyorsan bejelentheted erre a linkre kattintva, az oldalon megjelenő chat szolgáltatás segítségével,
  • a 1414-es telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?),
  • e-mailben "Műszaki, Hálózati-Lefedettségi Hiba/Műszaki hibabejelentés – TV” kategóriát választva. Ebben az esetben 3 napon belül felhívunk az általad megadott telefonszámon.

Továbbá figyelmedbe ajánljuk a Telekom Fórumot is, ahol bátran kérdezhetsz a közösség tagjaitól, szakértőitől, illetve Te is megoszthatod tapasztalataidat, tudásodat.

Utoljára frissítve: 2023. február 28.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!