GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tehetek, ha nem működik az internetem Pirelli ADB 7200 digitális elosztó használata esetén?

Első lépésként ellenőrizd le a digitális elosztó működését. Ha a berendezésen nem világítanak a különböző LED-ek, győződj meg róla, hogy az eszköz be van-e kapcsolva, illetve kap-e áramot.

Amennyiben az eszköz kap áramot, de nem világítanak a LED-ek, észrevételedet a leggyorsabban a 1414-es telefonszámunkon (4.2. menüpont) jelezheted ahol munkatársaink azonnal elindítják a javítás folyamatát.

Természetesen e-mailben is bejelentheted a meghibásodást a Készülék és műszaki beállítások/Hibaelhárítás, hibabejelentés és szerviz kategóriát választva. Ebben az esetben 3 napon belül felhívunk a megadott telefonszámon.

  • Hogyha világítanak a LED-ek, de a szolgáltatás nem működik, nézd meg, hogy az előlapon az ADSL feliratú lámpa világít-e.
  • Amennyiben nem világít, a hátoldalán vizsgáld meg, hogy az ADSL feliratú portból nem csúszott-e ki a kábel.
  • Ellenőrizd, hogy a  másik vége is a megfelelő helyre van-e csatlakoztatva (a fali csatlakozóba, vagy a szűrőbe). Ha úgy látod, hogy a csatlakozók a helyükön vannak, de az ADSL feliratú LED nem világít, kapcsold ki az eszközt, majd 10 másodperc elteltével kapcsold be.
  • Ha továbbra sem világít az ADSL feliratú lámpa, kérjük, hogy az észrevételedet jelezd a fenti elérhetőségeinken.

Amennyiben az ADSL kapcsolat rendben van, az eszköz beállításainak ellenőrzése következik. Nyiss meg egy böngészőt, és írd be a böngésző mezőjébe a következő karakter, illetve számsort: 192.168.1.254.

  • Ha vezetéken keresztül csatlakozol, de nem jelenik meg a bejelentkező oldal, kérjük, hogy az észrevételedet jelezd a fenti elérhetőségeinken.
  • Ha nem jelenik meg a bejelentkező oldal a vezeték nélküli hálózaton, kösd össze egy úgynevezett UTP-kábellel a számítógéped hálózati csatlakozóját a digitális elosztó egyik szabad "LAN" feliratú csatlakozójával. Amennyiben a szolgáltatás működik, de szeretnéd beállítani a vezeték nélküli kapcsolatot, figyelmedbe ajánljuk a Műszaki segítségnyújtás szolgáltatásunkat, mely a Magyar Telekom vezetékes és mobilhálózatából díjmentesen hívható a 1422-es telefonszámon!
  • Ha vezetéken vagy vezeték nélküli hálózaton megjelent a bejelentkező oldal, írd be felhasználóneved és jelszavad (itt a 3play/3play), majd nyomj a Login gombra.

Sikeres bejelentkezést követően az internet elérés ellenőrzése következik:

  • A megjelenő oldal bal oldalán található főmenüben válaszd a "STATUS" menüpontot. Itt nézheted meg, hogy az internetkapcsolatot biztosító berendezés, melynek működését korábban ellenőrizted, csatlakozik-e az internethez vagy sem.
  • Ha az eszköz nem kapcsolódik az internethez, vagyis az "IP ADDRESS" után nincs szám, akkor kattints a "WAN" menüre és írd be az internet felhasználóneved és jelszavad (Jelszavad és felhasználóneved korábban levélben és SMS-ben küldtük ki.)

  • Amennyiben ezután sem jelenik meg szám az "IP ADDRESS" mellett vagy nem tudod a felhasználónevedet és/vagy jelszavadat, észrevételedet a leggyorsabban a 1414-es telefonszámunkon (4.2. menüpont) jelezheted. 
  • Amennyiben megjelent szám az IP ADDRESS mellett, de továbbra sem működik, illetve kérdésed vagy problémád lenne a digitális elosztó működésének ellenőrzése közben, kérjük hívd a Műszaki segítségnyújtást a Magyar Telekom vezetékes és mobilhálózatából díjmentesen hívható 1422-es telefonszámon! 

Továbbá figyelmedbe ajánljuk a Telekom Fórumot is, ahol bátran kérdezhetsz a közösség tagjaitól, szakértőitől, illetve Te is megoszthatod tapasztalataidat, tudásodat.

Utoljára frissítve: 2019. május 8.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!