2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Külföldön vagyok, hogyan követhetem nyomon számláimat, és számlafizetéseimet?

Külföldről a számlák kezelése, tárolása, és fizetése a legegyszerűbben az Elektronikus számla szolgáltatással lehetséges.

Ha még nem regisztráltál erre a szolgáltatásra, javasoljuk:

  • lépj be mobilodról a Telekom alkalmazásba és aktiváld a "Pénzügyek" menüpontban az e-számlát az érintett előfizetésen/előfizetéseken.
  • lépj be számítógépedről az online ügyfélszolgálatra az otthoni vagy mobil előfizetéseddel,
    • kattints a "Számlák" menüpontra, majd a "Válts elektronikus számlára" szekcióban választ az "E-számlára váltok" lehetőséget. Az "Értesítési e-mail cím" megadását követően az "Aktiválás befejezése" gombbal aktiválhatod az elektronikus számla szolgáltatást. 

A befizetésre váró számláidat ugyanebben a menüben ellenőrizheted. A regisztrációt követő hónaptól már nem kapsz papíralapú számlát, valamennyi elszámolást online felületünkön tekintheted meg .pdf formátumban.

Az esetleges részletfizetési értesítéseket a havi számla mellékleteként találod meg. A havi számlát és a készülékrészleteket szintén könnyen és gyorsan fizetheted ki bankkártyával a honlapunkon, illetve a Telekom alkalmazásban. A sikeres fizetésről visszaigazoló e-mailt küldünk.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).

Utoljára frissítve: 2022. június 3.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!