Mit tehetek, ha nem működik az internetem ZTE 931 VII digitális elosztó használata esetén?
Első lépésként ellenőrizd le a digitális elosztó működését. Ha a berendezésen nem világítanak a különböző LED-ek, győződj meg róla, hogy az eszköz be van-e kapcsolva, illetve kap-e áramot.
Amennyiben az eszköz kap áramot, de nem világítanak a LED-ek, észrevételedet a leggyorsabban a 1414-es telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?) jelezheted ahol munkatársaink azonnal elindítják a javítás folyamatát.
Természetesen e-mailben is bejelentheted a meghibásodást a Készülék és műszaki beállítások/Hibaelhárítás, hibabejelentés és szerviz kategóriát választva. Ebben az esetben 3 napon belül felhívunk a megadott telefonszámon.
- Hogyha világítanak a LED-ek, de a szolgáltatás nem működik, nézd meg, hogy az előlapon a DSL feliratú lámpa világít-e.
- Amennyiben nem világít a DSL feliratú lámpa, fordítsd meg az eszközt, és vizsgáld meg, hogy a DSL feliratú portból nem csúszott-e ki a kábel.
- Ellenőrizd, hogy a másik vége is a megfelelő helyre (a fali csatlakozóba, vagy a szűrőbe) van-e csatlakoztatva. Ha úgy látod, hogy a csatlakozók a helyükön vannak, de a DSL feliratú LED nem világít, kapcsold ki az eszközt, majd 10 másodperc elteltével kapcsold be.
- Ha továbbra sem világít a DSL feliratú lámpa, kérjük, hogy az észrevételedet jelezd a fenti elérhetőségeinken.
Amennyiben a DSL lámpa világít, de a szolgáltatás nem működik, akkor az eszköz beállításainak ellenőrzése következik. Nyiss meg egy böngészőt és írd be a böngésző mezőjébe a következő karakter illetve számsort: 192.168.1.254
- Nem jelenik meg a bejelentkező oldal vagy nem tudod vezetékesen csatlakoztatni az eszközt, észrevételedet a fenti elérhetőségeinket jelezheted.
-
Ha nem jelenik meg a bejelentkező oldal a vezeték nélküli hálózaton, kösd össze egy úgynevezett UTP kábellel a számítógéped hálózati csatlakozóját a digitális elosztó egyik szabad "LAN" feliratú csatlakozójával.
- Amennyiben a szolgáltatás működik, de szeretnéd beállítani a vezeték nélküli kapcsolatot, figyelmedbe ajánljuk Műszaki segítségnyújtás szolgáltatásunkat, mely a Magyar Telekom vezetékes és mobilhálózatából díjmentesen hívható a 1422-es telefonszámon!
- Ha vezetéken vagy vezeték nélküli hálózaton megjelent a bejelentkező oldal, írd be felhasználónevedet és jelszavadat, melyet az eszköz hátulján lévő címkén találsz meg. Felhasználónév: 3play (mindig) Jelszó: a "UserPass" után található kód. Miután bírtad a címkén található kódot, nyomd meg a Login gombot.
- Ezt követően a megjelenő oldal bal oldalán található főmenüben válaszd a "Network Interface" almenüt, majd a "DSL WAN connection" menüt. Itt láthatod, hogy az internetkapcsolatot biztosító berendezés, melynek működését korábban leellenőrizted, hogy csatlakozik-e az internethez, vagy sem.
- Ha az eszköz nem kapcsolódik az internethez (az IP után nincs szám, és az üzenet is "Disconnected"), akkor kattints a "Network" menüre. Ott válaszd ki a "WAN", majd "Connect to Internet" almenüket. Itt írd be internet felhasználóneved és jelszavad, amit korábban levélben és SMS-ben küldtünk el számodra.
- Amennyiben a Status nem került "Connected" állapotban vagy nem tudod az Internet felhasználónevedet és/vagy jelszavad, kérjük, hogy az észrevételedet jelezd a fenti elérhetőségeinken.
- Ha a Status "Connected" állapotba került, de a szolgáltatás nem működik, figyelmedbe ajánljuk Műszaki segítségnyújtás szolgáltatásunkat, mely a Magyar Telekom vezetékes és mobilhálózatából díjmentesen hívható a 1422-es telefonszámon!
Továbbá figyelmedbe ajánljuk a Telekom Fórumot is, ahol bátran kérdezhetsz a közösség tagjaitól, szakértőitől, illetve Te is megoszthatod tapasztalataidat, tudásodat.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!