GYAKORI KÉRDÉSEK

A weboldal és az üzletek készülék kínálata megegyezik?

Online shopunk saját készlettel rendelkezik, ami eltérhet az üzleteink kínálatától.

Előfordulhat, hogy egy adott üzletünkben éppen nem találod meg azt a készüléket, melyet honlapunkon könnyen megrendelhetsz, illetve honlapunkon csak online elérhető termékeket is megvásárolhatsz.

Online rendelés esetén honlapunkon könnyen ellenőrizheted azoknak a Telekom üzleteinknek a listáját, ahol internetes vásárlásodat követően akár személyesen, díjmentes kiszállítással átveheted a készülékedet:

  • kattints a kiválasztott termékre, majd a "Részletek és vásárlás" gombra, majd
  • a "Személyesen átveheted" felirat melletti "Telekom üzletben akár azonnal" linkre kattintva megjelenik azoknak az üzleteknek listája, ahol akár azonnal át is veheted a megrendelt terméket.

Fontos!
Tekintettel a koronavírus járvány miatt kialakult helyzetre az online megrendelések a szokásosnál hosszabb időn belül és megváltozott feltételekkel teljesíthetőek.
  • Kizárólag futáros vagy Pick Pack Pontos kiszállítási mód választható (üzletben történő átvétel nem választható).
  • Biztonsági okokból a megrendelt eszközök átvételéhez meghatalmazást továbbra sem tudunk elfogadni.

Utoljára frissítve: 2020. november 2.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!