2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hol találok információt a csatornakiosztás-változásról, hálózat korszerűsítésről, valamint az előre tervezett karbantartási munkálatokról?

A Magyar Telekom kiemelten fontos feladatának tartja, hogy a korábbi vezetékes technológiákat egy sokkal gyorsabb, modernebb technológia váltsa fel ügyfeleink otthonában. Ennek érdekében szerte az országban folyamatos korszerűsítési munkákat végzünk.

Az előre tervezett karbantartási munkálatokról, hálózat korszerűsítésekről és csatornakiosztás változásról ide kattintva tájékozódhatsz, a településedet érintő fejlesztéseket pedig itt találod.

Ha a szolgáltatásod használatában problémát tapasztalsz, de címed nincs feltüntetve honlapunkon, nagy valószínűséggel egyedi vagy nem tervezett meghibásodás történt.

Mielőtt ügyfélszolgálatunkat hívnád, javasoljuk, hogy az itt található útmutatás segítségével végezz el néhány ellenőrzést, és próbáld meg elhárítani a hibát, hogy minél előbb használhasd szolgáltatásainkat.

Amennyiben a tapasztalt probléma nincs a felsoroltak között, illetve a javasolt megoldások sem segítenek az elhárításában, leggyorsabban a 1414-es telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?) jelezheted ahol munkatársaink azonnal elindítják a javítás folyamatát.

Természetesen e-mailben is bejelentheted a tapasztalt problémát a "Műszaki, Hálózati-Lefedettségi Hiba" kategóriát, illetve az adott szolgáltatásnak megfelelő alkategóriát kiválasztva. Ebben az esetben 3 napon belül felhívunk az általad megadott telefonszámon.

Utoljára frissítve: 2022. június 10.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!