GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan kérhetem otthoni szolgáltatásaim szüneteltetését?

Szüneteltetési szándékodat az alábbi elérhetőségeinken egyszerűen jelezheted:

  • e-mailben (szkennelt vagy lefotózott formában, az előfizető saját kezével aláírt igény csatolásával),
  • a 1414-es telefonszámunkon,
  • levélben a 1519 Budapest, Pf.: 434. címre küldve.

Az írásban érkező igénynek tartalmaznia kell az MT-azonosítót, a szolgáltatás megnevezését, a kezdő és végdátumot, valamint az előfizető hiteles aláírását. Írásbeli megrendelés esetén a módosítás elvégzéséről postai úton küldünk visszaigazolást.

A kérelmet abban az esetben fogadjuk el, ha a folyószámlán nincs díjtartozás.

A szüneteltetés minimum 1 hónapra, maximum 6 hónapra kérhető. Amennyiben nem adsz meg konkrét dátumot, a leghosszabb időtartamot állítjuk be. Ez az időszak beleszámít az éves rendelkezésre állás idejébe. Az előfizetői jogviszony folytonosságát nem érinti, de nem része a határozott idejű szerződésnek, az a szüneteltetés időtartamával kibővül.

A szüneteltetés havi díja szolgáltatásonként eltér:

  • egycsatornás telefonvonal: bruttó 1067 Ft
  • két csatornás telefonvonal (ISDN2 és Dual VOIP): bruttó 3620 Ft
  • internet: bruttó 2 130 Ft
  • IPTV és Sat TV: bruttó 830 Ft
  • Kódolatlan Digitális Kábel TV: bruttó 830 Ft

A digitális telefonvonal (VOIP, Dual VOIP) csak az internet és/vagy IPTV szolgáltatásokkal együtt szüneteltethető.

A szüneteltetés időtartama alatt az e-mail postafiókod továbbra is elérhető marad.

Ha Magenta 1-es vagy, és szünetelteted az otthoni szolgáltatásaidat, a csomagba bevont - de nem szüneteltetett - mobilszolgáltatásaidra ez idő alatt is biztosítjuk a Magenta1 kedvezményt.

Utoljára frissítve: 2019. augusztus 21.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!