Mit jelent a jelszóvédelemmel ellátott szolgáltatás, illetve előfizetés?
A szolgáltatás segítségével lehetőséged van tiltani, hogy jelszó nélkül, vagy egyszer használatos jelszó ellenében bármilyen módosítást eszközöljenek havidíjas előfizetéseden az online ügyfélszolgálatunkon, a Telekom alkalmazásunkban és a 1414-es telefonos ügyfélszolgálatunkon.
A jelszóvédelem bekapcsolása után:
-
online ügyfélszolgálatunkra a mobil hívószámod, és a biztonsági kapcsolattartó címedre e-mailben kiküldött egyszer használatos jelszó megadásával tudsz belépni
- a szolgáltatásaidat kizárólag az előfizetői jelszó megadásával tudod aktiválni vagy lemondani.
Bekapcsolt jelszóvédelem esetén, az SMS ügyfélszolgálaton igénybe vett szolgáltatás módosításkor a kulcsszó után - egy szóközzel elválasztva - a jelszó beírása is szükséges. Pl. +Hangposta 12345.
Ahhoz, hogy be- vagy kikapcsold a jelszóval védett szolgáltatásrendelést, szerződés szintű (5 számjegyű) jelszó megadása szükséges. A szolgáltatás az alábbi önkiszolgáló felületeken díjmentesen módosítható:
- online ügyfélszolgálatunkon, a jelszavas belépés után
- a 1414-es szám automata menürendszerében,
- SMS-ben (SMSJELSZO vagy SMSJELSZOVED kóddal, + illetve - előjellel),
-
USSD kóddal (*111#/Szolgáltatások és biztonság/Tiltás és biztonság/ Biztonság/Jelszóvédelem).
Felhívjuk figyelmedet, hogy havidíjas előfizetés esetén az alábbi, önkiszolgáló felületeinken elvégezhető szolgáltatások módosításához mindenképpen meg kell adnod az előfizetői jelszavadat, a jelszóvédelem beállításától függetlenül:
- Titkos szám,
- Hívószámkijelzés,
- Hívószámküldés tiltása,
- Hívásletiltás,
- Részletes számla szolgáltatás.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!