Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!
Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Honnan tudhatom meg, hogy mikor jár le a hűségidőm?

A szolgáltatásaidhoz kapcsolódó hűségidőről tájékozódhatsz:

Mobil havi díjas szolgáltatás esetén az előfizetéshez kapcsolódó hűségidő egy adott készülék kiválasztása után, a Meglévő előfizetéssel menüpontra kattintva érhető el az online ügyfélszolgálaton (jelszavas belépés szükséges). A mobil havi számlán a hűségidő az adott telefonszám alatt is megtalálható.

Az otthoni számlán, az adott szolgáltatáshoz tartozó hűségidő lejárati dátuma mindig a kedvezményezett díjcsomagnál/szolgáltatásnál kerül feltüntetésre. A számlákon való könnyebb eligazodás érdekében javasoljuk, nézd meg otthoni számlamagyarázóinkat.

A hűségidő lejárta után lehetőséged van újabb eszközt, vagy eszközöket vásárolni, kedvezményes áron, két éves hűség vállalása mellett az alábbiak szerint:

  • ha 1 db mobil havi díjas szerződésre kívánsz 2 év hűséggel készüléket vásárolni, kérjük, lépj be a Telekom fiókodba, majd válassz készülékeink közül (új hűséget vállalok meglévő mobil előfizetésemre lehetőség kiválasztásával) és indítsd el a rendelési folyamatot
  • Ha több – otthoni és/vagy mobil szerződésre szeretnél 2 év hűséggel eszközt vásárolni, vedd igénybe a Telekom Készülékkedvezményt.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).



Utoljára frissítve: 2021. június 23.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!