GYAKORI KÉRDÉSEK

Már több napja elküldtem e-mailben a számlapanaszomat, de még nem kaptam rá választ. Miért van ez?

Az Általános szerződési feltételek szerint 30 napon belül vagyunk kötelesek a kivizsgálást elvégezni, illetve annak eredményéről az írásbeli tájékoztatást megküldeni. A bejelentéseket azonban minden esetben igyekszünk a lehető leggyorsabban, a Számodra legmegfelelőbb megoldással lezárni.

Ha a szükséges műszaki vizsgálatokat nem tudjuk ezen idő alatt teljes körűen elvégezni, illetve az elbíráláshoz szükséges véleményeket, információkat beszerezni, a vizsgálati idő meghosszabbításáról külön értesítést küldhetünk.

Az ügyfeleink elégedettsége érdekében kialakított panaszkezelési folyamat részleteiről ide kattintva tájékozódhatsz.

Utoljára frissítve: 2019. május 2.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!