GYAKORI KÉRDÉSEK

Hová fordulhatok észrevételeimmel, panaszaimmal?

Kérdés, észrevétel, bejelentés, panasz kivizsgálása céljából fordulj bizalommal ügyfélszolgálati munkatársainkhoz, a közvetlen elérhetőségeink bármelyikén.

Annak érdekében, hogy bejelentésedet a legrövidebb időn belül kivizsgálhassuk, és ennek eredményéről tájékoztathassunk, javasoljuk, hogy elérhetőségeink közül válaszd az online bejelentés lehetőségét:

  • ahol bejelentkezés nélkül, az online levélíró felületünkről küldött levélben, ahol lehetőséged van csatolni a panasz teljes körű kivizsgálásához szükséges dokumentumokat.

Annak érdekében, hogy bejelentésed a lehető legrövidebb időn belül és teljes körűen kivizsgálhassuk, kérjük, segítsd munkánkat azzal, hogy minden, a panasz kivizsgálásának szempontjából lényeges információt megosztasz velünk.

Kérjük, lehetőség szerint add meg alábbi adataidat és elérhetőségeidet, ezzel is gyorsítva a szerződésed és az adott probléma beazonosítását, illetve a gyors egyeztetés lehetőségét:

  • az előfizető családi és utóneve,
  • a panaszhoz kapcsolódó MT ügyfélazonosítót,
  • a szolgáltatás megnevezését (hangszolgáltatás esetén a kapcsolási számot is),
  • az érintett hozzáférés telepítési címe, vételi helye,
  • kapcsolattartói telefonszámod
  • személyes adataid, valamint az utolsó havi számla - új előfizetőként a vásárlási számla - sorszámának megadásával lehetővé válik, hogy panaszodra is e-mailben válaszolhassunk. Azonban előfordulhat, hogy válaszunkat mégis postai levélben küldjük, személyes adataid védelme, a hatósági előírások vagy a bejelentés témája miatt (pl.: számlamásolat, híváslista, csekk újraküldése).

Kérjük, pontosan és részletesen ismertesd észrevételed. A bejelentésed tartalmazza:

  • a probléma pontos leírását,
  • a hiba vagy probléma időpontját,
  • telefonos vagy személyes Ügyfélszolgálatunkon történt-e a megkeresés,
  • az érintett eszköz (ha van) pontos típusát.

A panasz teljes körű kivizsgálásához kollégáinknak szüksége lehet bizonyos kapcsolódó dokumentumokra (pl. eszközleadást igazoló dokumentum, részletes számlán bejelölt reklamált tételek), ezért javasoljuk, csatolj minden olyan lényeges dokumentumot panaszodhoz, amely fontos lehet a kivizsgáláshoz.

Minden egyes panaszt a lehető legnagyobb odafigyeléssel kezelünk. Függetlenül attól, hogy a kivizsgálás során a megadott panaszt jogosnak, jogtalannak, vagy a tevékenységünkhöz nem kapcsolódónak ítélnénk, részletekbe menően tájékoztatni fogunk döntésünk eredményéről és annak indokáról.

Az ügyfeleink elégedettsége érdekében kialakított panaszkezelési folyamat részleteiről ide kattintva tájékozódhatsz.

Utoljára frissítve: 2018. október 15.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!