GYAKORI KÉRDÉSEK

Miért kaptam ebben a hónapban már a második mobil számlát?

Amennyiben a hónap első, vagy második munkanapján kiállított havi számlát már megkaptad, akkor előfordulhat, hogy a SIM-kártyád hóközi forgalma az elmúlt időszakhoz képest jelentősen megnövekedett, így emiatt újabb számlát állítunk ki. Az Egyedi értékhatár eléréséről és az emiatt szükséges számlázási időszakon kívüli díjfizetésről SMS-ben értesítünk.

Hóközi számládat legegyszerűbben az online ügyfélszolgálatunkon vagy a Telekom alkalmazásban egyenlítheted ki, azonban üzleteinkben és a kijelölt postahivatalokban csekk nélkül is befizetheted az összeget.

Töltsd le az Telekom alkalmazást és fizesd számláid egyetlen kattintással:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Természetesen netbankod felületéről (eseti banki utalással), valamint a nem kijelölt postahivatalokban - csekken - is rendezheted a hóközi számládat, azonban ezekben az esetekben a befizetés beérkezése, lekönyvelése több napot is igénybe vehet, ezért korlátozás esetén a visszakapcsolásra is később kerül sor.

Fontos, hogy csekket csak abban az esetben küldünk, ha igényedet a 1414 telefonszámunkon jelzed.

Amennyiben nem tudod a megadott határidőre befizetni a számládat, kérjük, hívd munkatársainkat a +3612659077-es telefonszámon, munkanapokon 7 és 20 óra között.

Egyenlegeddel kapcsolatos további kérdésed esetén készséggel állunk rendelkezésedre e-mailben a Számla / Egyenleg és számlamagyarázó kategóriát választva.

Utoljára frissítve: 2019. október 7.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!