2021. november 13. (szombat) 22 órától várhatóan november 14. (vasárnap) 8 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető. Köszönjük türelmedet!
2021. november 13. (szombat) 22 órától várhatóan november 14. (vasárnap) 8 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető. Köszönjük türelmedet!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Milyen előnyökkel jár, ha rendelkezem Telekom otthoni és mobil szolgáltatással is?

Amennyiben Telekom otthoni és mobil előfizetésed is van, az alábbi kedvezményeket veheted igénybe: 

Magenta 1 kedvezménycsomag - 30% havidíj-kedvezménnyel:

A Magenta 1 kedvezménycsomag igénybevételéhez legalább kettő otthoni és egy mobil díjcsomag szükséges:

Fontos, hogy a 30% havidíj-kedvezmény mellett:

  • Akár új, akár régi Magenta 1-es ügyfelünk vagy, nálunk kedvezményesen vásárolhatsz készüléket,
  • korlátlanul tévézhetsz a mobilodon a Telekom TV GO-val,
  • 5 mobilszám bevonásával korlátlanul, 0 Ft-os percdíjjal beszélgethetsz családtagjaiddal a Családi mobil opcióval,
  • töltsd fel Magenta 1 csomagodhoz tartozó Domino hívószámokat minimum 3000 Ft-tal a Telekom alkalmazásban és dupla Feltöltési bónuszt - 100 percet, illetve 2GB adatot - adunk.
  • Netgaranciát adunk, azaz extra mobil hang és/vagy adat kedvezményt adunk a Magenta 1 csoportba bevont összes havidíjas és feltöltőkártyás mobilodra az otthoni szolgáltatás váratlan hibája esetén, hogy a család ne maradjon szolgáltatás nélkül.

Telekom kedvezmény:

Az egy háztartásban lévő otthoni illetve mobil előfizetéseid számától függően 20 % vagy 15%-os Telekom kedvezményt biztosítunk számodra.

  • 20% havidíj-kedvezmény, ha két vagy három eltérő típusú otthoni szolgáltatással rendelkezel azonos folyószámlán (például otthoni internet és TV),
  • 15% havidíj-kedvezmény, ha legalább 2 mobil előfizetésed van azonos folyószámlán (mindegyik előfizetésed havi díját csökkentjük 15%-kal).

A Telekom kedvezmény igénybevételéhez nyilatkozni szükséges arról, hogy a mobil és otthoni szolgáltatások előfizetője azonos. A folyószámlák rendezését kérheted bármelyik Telekom üzletünkben, illetve a 1414 telefonszámunkon.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).



Utoljára frissítve: 2021. október 18.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!