GYAKORI KÉRDÉSEK

Milyen előnyökkel jár, ha rendelkezem Telekom otthoni és mobil szolgáltatással is?

Amennyiben Telekom otthoni és mobil előfizetésed is van, az alábbi kedvezményeket veheted igénybe: 

Magenta 1 kedvezménycsomag - 30% havidíj-kedvezménnyel:

A Magenta 1 kedvezménycsomag igénybevételéhez legalább kettő otthoni és egy mobil díjcsomag szükséges:

Fontos, hogy a 30% havidíj-kedvezmény mellett:

  • Akár új, akár régi Magenta 1-es ügyfelünk vagy, nálunk kedvezményesen vásárolhatsz készüléket:
    • Ha most válsz Magenta1-essé vagy már Magenta 1-es vagy és a 2018. szeptemberi Magenta1 igénybevételi feltételeknek megfelelően átváltod a díjcsomagjaidat a legújabbakra, illetve kétéves hűséget vállalsz minden otthoni és mobil előfizetésedre, akár 31 680 Ft egyszeri csoportos készülékkedvezményt is igénybe vehetsz:
      • három otthoni és egy mobil előfizetés esetén 31 680 Ft
      • kettő otthoni és egy mobil előfizetés esetén 21 120 Ft
    • Ezen felül a mobil díjcsomagtól függően, akár további 110 ezer Ft készülékkedvezményben részesülsz, ami felhasználható bármely készülékre.
  • megduplázzuk a belföldi mobilnet adatforgalmi kereted,
  • korlátlanul tévézhetsz a mobilodon a TV GO-val,
  • 5 mobilszám bevonásával korlátlanul, 0 Ft-os percdíjjal beszélgethetsz családtagjaiddal a Családi mobil opcióval,
  • töltsd fel Magenta 1 csomagodhoz tartozó Domino hívószámokat minimum 3000 Ft-tal a Telekom alkalmazásban és dupla Feltöltési bónuszt - 100 percet, illetve 1GB adatot - adunk.

Telekom kedvezmény:

Az egy háztartásban lévő otthoni illetve mobil előfizetéseid számától függően 20 %-os Telekom kedvezményt biztosítunk számodra.

  • 20% havidíj-kedvezmény, ha két vagy három eltérő típusú otthoni szolgáltatással rendelkezel azonos folyószámlán (például otthoni internet és TV),
  • 20% havidíj-kedvezmény, ha legalább 2 mobil előfizetésed van azonos folyószámlán (egy kivételével mindegyik havi díját 20%-kal csökkentjük).

A Telekom kedvezmény igénybevételéhez nyilatkozni szükséges arról, hogy a mobil és otthoni szolgáltatások előfizetője azonos. A folyószámlák rendezését kérheted bármelyik Telekom üzletünkben, illetve a 1414 telefonszámunkon.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).



Utoljára frissítve: 2019. november 22.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!