Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!
Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mennyi idő után jelenik meg az egyenlegemen a befizetett összeg?

A befizetett összegek megérkezése és folyószámládra könyvelése függ a befizetés módjától:

  • banki átutalás esetén a számlán szereplő átutaláshoz szükséges adatok megadása esetén a terhelést követő munkanapon megtörténik a könyvelés, hiányos vagy pontatlan adatok esetén a rögzítés ideje növekedhet,
  • bankkártyás fizetéssel (Telekom alkalmazásOnline ügyfélszolgálat) azonnal megérkezik a folyószámládra,
  • csoportos beszedési megbízás esetén 1-5 munkanap alatt történik meg a könyvelés,
  • postai befizetési megbízás ( fehér csekk) esetében a könyvelés általában 3-5 munkanapot vesz igénybe,
  • Díjneten történő fizetés esetében a könyvelés általában 2-4 munkanapot vesz igénybe,
  • ha a kijelölt postákon, személyesen fizeted be számláidat, akkor a postai befizetések azonnal lekönyvelésre kerülnek a folyószámládon. 

Töltsd le a Telekom alkalmazást és fizesd számláid egyetlen kattintással:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2021. október 12.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!