GYAKORI KÉRDÉSEK

Már leadtam a nálam lévő eszközt/eszközöket, de mégis kaptam róluk kárszámlát. Mit kell tennem ilyenkor?

Az észrevételed a legegyszerűbben ide kattintva a "Számlázás, Egyenleg, Reklamáció, Részletfizetés, Túlfizetés/Számlareklamáció" kategóriát kiválasztva jelezheted. A gyors kivizsgálás érdekében kérjük, hogy leveledben küldd el:

  • a postai feladóvevényen található „Küldeményazonosítót” (formátuma CV0000123456) és a leadás dátumát,
  • vagy csatold az eszközök leadásakor kapott átvételi elismervényt.

Ebben az esetben 30 napon belül kivizsgáljuk panaszod, melynek eredményéről írásban tájékoztatunk, illetve az esetleges díjkorrekciót elvégezzük. A bejelentéseket azonban minden esetben igyekszünk a lehető leggyorsabban, a Számodra legmegfelelőbb megoldással lezárni.

Az ügyfeleink elégedettsége érdekében kialakított panaszkezelési folyamat részleteiről itt tájékozódhatsz.

Utoljára frissítve: 2023. június 2.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!