Már leadtam a nálam lévő eszközt/eszközöket, de mégis kaptam róluk kárszámlát. Mit kell tennem ilyenkor?
Az észrevételed a legegyszerűbben ide kattintva a "Számlázás, Egyenleg, Reklamáció, Részletfizetés, Túlfizetés/Számlareklamáció" kategóriát kiválasztva jelezheted. A gyors kivizsgálás érdekében kérjük, hogy leveledben küldd el:
- a postai feladóvevényen található „Küldeményazonosítót” (formátuma CV0000123456) és a leadás dátumát,
- vagy csatold az eszközök leadásakor kapott átvételi elismervényt.
Ebben az esetben 30 napon belül kivizsgáljuk panaszod, melynek eredményéről írásban tájékoztatunk, illetve az esetleges díjkorrekciót elvégezzük. A bejelentéseket azonban minden esetben igyekszünk a lehető leggyorsabban, a Számodra legmegfelelőbb megoldással lezárni.
Az ügyfeleink elégedettsége érdekében kialakított panaszkezelési folyamat részleteiről itt tájékozódhatsz.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!