2023. március 1-től inflációkövető díjkorrekciót hajtunk végre. Tudj meg többet a részletekről!
2023. március 1-től inflációkövető díjkorrekciót hajtunk végre. Tudj meg többet a részletekről!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Igénybe vehetem úgy a Magenta 1 kedvezménycsomagot, hogy az abba bevont valamely szolgáltatás nem az én előfizetésemben van?

A Magenta 1 kedvezménycsomag igénybevételéhez az otthoni és a mobil oldali szolgáltatásoknak azonos előfizető előfizetésében kell lenniük.

Amennyiben valamelyik szolgáltatásnak más – pl. családtag – az előfizetője, úgy az nem, vagy csak az adott előfizetés átírása után vonható be a Magenta 1 kedvezménycsomagba. Megoldásként javasoljuk, hogy a Magenta 1 kedvezménycsomag igénybevétele érdekében igényeljétek meg az otthoni vagy a mobil előfizetés szerződés átírását.

Ha az átírandó előfizetéshez határozott tartamú szerződés kapcsolódik, a szerződésmódosítás/átírás feltételeiről ide kattintva tájékozódhatsz:

Fontos információ, hogy a Magenta 1 kedvezménycsomagba bevont otthoni szolgáltatásoknak egy folyószámlán kell lenniük (azaz egy számlán szerepeljenek), és ugyanígy a mobil szolgáltatásoknak is egy folyószámlán kell szerepelniük. Az előfizetések közötti címazonosság nem kötelező.

A pontos igénybevételi feltételekről a kapcsolódó kérdésekben, illetve ide kattintva tájékozódhatsz.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és fizesd számláidat egy kattintással:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).

Utoljára frissítve: 2023. január 31.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!