2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi a szerződéskötés folyamata üzletben történő szolgáltatás-előfizetés, eszközvásárlás esetén?

Az előfizetői szerződés Általános szerződési feltételek szerinti megkötése személyes ügyintézés során a szerződéses dokumentumok aláírásával történik meg.

Ez a jól megszokott módon kívül történhet a hagyományos, tollal történő aláíráshoz hasonlóan, biztonságosan, elektronikus eszközön (táblagépen) történő aláírással is.

Az elektronikus formában létrejött előfizetői szerződést honlapunk önkiszolgáló ügyfélszolgálatán érheted el a Dokumentumok menüpontban. Ennek pontos módjáról az általad e célra megadott e-mail címre és/vagy mobil hívószámra, SMS-ben küldünk tájékoztatást.

Utoljára frissítve: 2022. április 26.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!