2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Átírást követően megmaradhat a szerződéshez társított Magenta1 kedvezménycsomag?

A meglévő Magenta1 kedvezménycsomag az átírást követően megszűnik, de az új előfizető kezdeményezheti az újra aktiválást, ha a Magenta1 kedvezménycsomag előfeltételéül szolgáló, előfizetői, valamint szolgáltatások és díjcsomagok együttes igénybevételére vonatkozó feltételek teljesülnek:

  • az új ügyfelünknek rendelkeznie kell minimum kettő otthoni (tv és internet) előfizetéssel, melyek azonos címen működnek és egy mobil havi díjas hangszolgáltatással
  • az új előfizetőnek a Kapcsolat Programban össze kell regisztráltatnia otthoni és mobil Kapcsolat kártyáit.

Ha az átírandó előfizetéshez határozott tartamú szerződés kapcsolódik, a szerződésmódosítás feltételeiről ide kattintva tájékozódhatsz.

A részletes igénybevételi feltételekről itt olvashatsz.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!