GYAKORI KÉRDÉSEK

Nem tudom az előfizetésemhez tartozó jelszót. Hogyan léphetek be vagy kapcsolhatok így előfizetéseket a Telekom fiókhoz?

Ha egy újabb otthoni, illetve mobil előfizetést szeretnél hozzáadni a meglévő Telekom fiókodhoz, akkor a Telekom fiókba való belépést követően szükséged lesz:

  • otthoni előfizetés esetén: MT azonosítóra, és a kiküldött egyszer használatos jelszóra vagy az előfizető személyes adataira,
  • mobil előfizetés (havi díjas és Domino) esetén: a mobil telefonszámra - körzetszámmal együtt - és kiküldött egyszer használatos jelszóra,
  • mobilinternet (havi díjas és Domino) előfizetést használva automatikusan bejelentkezel oldalunkra.

Egy előfizetést több Telekom fiókhoz is hozzá tudsz rendelni.

Ha már sikeresen csatoltad mobil, otthoni vagy üzleti előfizetésedet a Telekom fiókodba, de elfelejtetted, milyen jelszót adtál meg, akkor így igényelhetsz újat:

  • e-mail címmel vagy telefonszámmal létrehozott Telekom fiók esetén ezen az oldalon,
  • Facebook fiókkal regisztrált Telekom fiók esetén Facebook jelszó szükséges, melyet a Facebook nyitóoldalán kérhetsz.

Utoljára frissítve: 2019. augusztus 26.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!