Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!
Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Miért nem tudok az online ügyfélszolgálaton mobil díjcsomagot váltani?

Az átváltás sikertelenségének több oka is lehet:

  • Havi díjas csomagról nem lehet online Domino előfizetésre váltani. Erre csak személyesen, Telekom üzleteinkben van lehetőséged, mivel a váltás díjmentes SIM-cserével jár. További feltétele, hogy a havi díjas előfizetéseden ne legyen érvényben lévő hűségidő.
  • A régi MIX, ECO Surf és társkártya díjcsomagokról sem lehet Mobil havi díjas, illetve Domino konstrukcióra módosítani, mivel a módosítás ezekben az esetekben is díjmentes SIM-cserével jár. Havi díjas előfizetésre csak személyesen, Telekom üzleteinkben válthatsz.
  • Mobil S 2017 csomag + Költségkontroll opcióval - készülékváltás közben - szintén nem lehet online másik havi díjas csomagra váltani, mert a módosítás ilyenkor is díjmentes SIM-cserével jár.
  • Ha havi díjas előfizetésed van, és az adott hónapban már váltottál díjcsomagot, akkor az újabb módosítás csak a következő hónapban lehetséges.
  • Ha Domino előfizetésed van, két egyenlegfeltöltés között egy alkalommal válthatsz Domino Fix díjcsomagra.
  • Tartozás, és ezzel egyidejű híváskorlátozás, szolgáltatás szüneteltetés esetén egyáltalán nem lehetséges a meglévőnél magasabb havi díjú csomagot választani.

Fontos információ, hogy ha a mobil hang és adat csomag költési szintre is vállaltál 2 éves hűséget, és a hűségidő tartama alatt alacsonyabb költési szintű hang és adat díjcsomag-kombinációra váltasz, szintén kötbérfizetéssel kell számolnod. A kötbér összegét a soron következő hónapban terheljük. Ennek elkerülése miatt célszerűnek tartjuk olyan díjcsomagot választani, mely optimális a számodra, és nem jár kötbérfizetéssel.

Amennyiben a fenti esetek egyike sem áll fenn, javasoljuk, hogy konkrét díjcsomagváltási kérdésedet e-mailben, a "Módosítás,Megrendelés/Csomagmódosítás, csomagváltás" kategóriát választva, továbbítsd részünkre, hogy részletes vizsgálatot végezhessünk.

Utoljára frissítve: 2022. szeptember 8.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!